printlogo


کد خبر: 217492تاریخ: 1399/8/5 00:00
صحبت‌های لو رفته پرز

هومن جعفری     

دیروز فایل‌های صوتی و تصویری صحبت‌های خصوصی پرز بین خبرنگاران مادریدی در فضای مجازی دست به دست چرخید و چرخید و چون اهالی رسانه‌های اسپانیا این صحبت‌ها را پوشش ندادند ما تصمیم گرفتیم این صحبت‌ها را منتشر کنیم تا هواداران فوتبال اسپانیا بفهمند چه خبر است و چه خبر نیست!
لازم به ذکر است که باشگاه فرهنگی ورزشی مادرید در بیانیه‌ای این صحبت‌ها را تقطیع شده و تقلید صدا خواند! توجه شما را به این صحبت‌ها جلب می‌کنیم.
«آقا فکر کردین الکیه اداره رئال مادرید؟ بابا خرج داره این خراب‌شده. کریم بنزما اومده میگه می‌خوام برم. میگم کریم! من عشقی و 
زیر میزی دو میلیون یورو بیشتر بهت میدم نرو! بمون به عشق هوادار پابرهنه و پاپتی رئال مادرید که از میدون فریدام تا ورزشگاه رو پیاده گز می‌کنه! میگه نمی‌مونم!
خب این تقصیر منه؟
یا مثلاً همین بورخا مایورال چرا جدا شد؟ آقا من اینارو نباید بگم اما زیدان دلالی می‌کنه تو باشگاه! یه مدیربرنامه داره به نام حمیت والنسیایی! این حمیت به کل بازیکنای رئال گفته یا مایه رو میدین یا مثل مایورال دک میشین! یوویچ قرار بود جدا بشه، مایه رو داد موند، مایورال قرار بود بمونه، مایه رو نداد دکش کردن! اینا که تقصیر من نیست!»

Page Generated in 0.0052 sec