printlogo


کد خبر: 217486تاریخ: 1399/8/5 00:00
دوست داشتم هم به خودم و هم به سرمربی تیم‌مان کمک کنم
خدایی: یکدل هستیم تا شگفتی‌ساز شویم

ناصرقراگزلو     

میلاد خدایی بازیکن باسابقه لیگ برتر برای لیگ بیستم به ماشین‌سازی تبریز پیوست. مدافع چپ باتجربه‌ای که از انگیزه‌ها و دلایل انتخاب تیم جدیدش حرف می‌زند. او حتی فراتر از این موضوع از جاه‌طلبی تیمش نیز صحبت به میان می‌آورد و از شگفتی‌سازی و انجام کارهای بزرگ با تفکرات سرمربی‌شان و تیم جدیدی که بسته شده صحبت می‌کند.

 
بالاخره با چه تیمی به توافق رسیدی؟
 با باشگاه ماشین‌سازی تبریز به توافق رسیدم. مسئولان این باشگاه نظیر آقای سیدمحمد علوی و سرمربی‌مان آقای بیاتلو با صداقت کامل با من حرف زدند و وقتی از برنامه‌ها و اهداف‌شان با خبر شدم خیلی مشتاقانه به این تیم پیوستم و قرارداد یکساله‌ای را با باشگاه ماشین‌سازی امضا کردم و از انتخابم هم خیلی راضی هستم.
دلیل اصلی انتخابت چه موضوعی بود؟
 سرمربی این فصل ماشین‌سازی آقای بیاتلو هستند. مربی‌ای که از دوستان قدیمی‌ام محسوب می‌شوند. به همین دلیل وقتی از من خواستند به این تیم بروم با کمال میل پیشنهادشان را قبول کردم چون از تبحر ایشان در کارهای فنی کاملاً مطلع هستم و خوب می‌دانم چقدر به موارد فوتبالی اشراف دارند. به همین دلیل وقتی پیشنهاد همکاری به من داده شد، به ماشین‌سازی پیوستم تا هم به ماشین‌سازی و سرمربی این تیم کمک کنم و از سوی دیگر به خودم و فوتبالم هم کمک کنم تا بیشتر پیشرفت کنم و سطح فوتبالی‌ام را از آنچه که بوده، باز هم ارتقا دهم و نام خودم را بیشتر بر سر زبان‌ها بیندازم.
تیم ماشین‌سازی برای لیگ بیستم چگونه بسته شده است؟
 هر بازیکنی که به تیم ماشین‌سازی پیوسته به جهت پیشرفت بیشتر این تیم را انتخاب کرده است. از همین رو امسال هم تیم‌مان با توجه به برنامه‌ها و اهداف باشگاه و سرمربی‌مان با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه بسته شده است. تیم ما جوانان خوبی را به خدمت گرفته و ما می‌توانیم با این تلفیق هم از نیروی جوانی تیم‌مان و هم عنصر تجربه بازیکنان‌مان نهایت استفاده را ببریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و با ارائه بازی‌های خوب و نمایش‌های روان، هواداران خوب و خونگرم‌مان را از تماشای بازی‌های خوب سیراب و با کسب نتایج خوب و در خور نام ماشین‌سازی خوشحال کنیم.
اما ماشین‌سازی به هر حال تیم دوم تبریز محسوب می‌شود. با این موضوع کنار آمده‌ای؟
 به هر حال با توجه به بودجه بیشتر تیم تراکتور، بازیکنان بزرگ و اسمی را به خدمت گرفته است اما با این وجود فراموش نکنید که ماشین‌سازی هم یکی از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین تیم‌های ایران است و تیمی با اصالت بالاست که هواداران بسیار خوب و فهیمی هم دارد. به هر حال در لیگ بیستم هم تبریز دو نماینده خوب و قدرتمند دارد که هر دو تیم نیز برای خوشحال هواداران خودشان و مردم تبریز نهایت تلاش‌شان را انجام خواهند داد.
چه جایگاهی را در لیگ بیستم برای تیمت پیش‌بینی می‌کنی؟
 فصل قبل ماشین‌سازی جایگاه یازدهم جدول را کسب کرد اما ما برای لیگ بیستم به دنبال این هستیم تا رتبه‌ای تک رقمی را به دست بیاوریم و به امید خدا، با تفکرات حاکم بر باشگاه و نیروی علم و دانش فنی بالای سرمربی‌مان یکی از رتبه‌های هفتم یا هشتم جدول را کسب می‌کنیم که با توجه به بودجه و شرایط تیم‌مان می‌تواند جایگاهی ایده‌آل برای ماشین‌سازی و جایگاه این تیم باشد.
چند سال داری و برای ادامه فوتبالت چه برنامه‌ریزی‌ای انجام دادی و تیم جدیدت چقدر می‌تواند به تو در راه رسیدن به اهدافت کمک کند؟
 ۳۱ ساله هستم و سابقه چندین سال بازی در چند تیم لیگ برتری را در کارنامه خودم دارم. به همین دلیل از تجربه خوبی برخوردارم و فکر می‌کنم این مسأله خیلی می‌تواند به من در ادامه فوتبالم و تیم جدیدم کمک کند. ماشین‌سازی را هم به دلایل مالی انتخاب نکردم بلکه به این تیم پیوستم چون به افکار سرمربی تیم آشنایی خوبی داشتم و دیدم ایشان از انگیزه و جاه‌طلبی بالایی برای موفقیت لازم برخوردار است. به همین دلیل و با توجه به دانش و انگیزه بالایی که سرمربی تیم‌مان دارد و تیم یکدلی که سرمربی‌مان از بازیکنان ساخته، فکر می‌کنم ماشین‌سازی بتواند شگفتی‌ساز لیگ بیستم شود.

Page Generated in 0.0047 sec