printlogo


کد خبر: 217485تاریخ: 1399/8/5 00:00
خبر

تکذیب مذاکره پرسپولیس با بازیکن مس کرمان
 
به تازگی خبر رسید امیر طاهر بازیکن مس کرمان برای انتقال به پرسپولیس با این تیم به توافق رسیده که این موضوع تکذیب شد. از آنجا که امیر طاهر با مس کرمان دارای قرارداد است و بازیکن این تیم محسوب می‌شود، پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری برای جذب این بازیکن باید با باشگاه مس کرمان وارد مذاکره می‌شد که تا الان هیچ صحبتی در این مورد مطرح نشده است. امیر طاهر هم به همراه سایر بازیکنان مس کرمان در اردوی تدارکاتی تیم در تهران مشغول تمرین است و هیچ صحبتی مبنی بر انتقال او به تیمی دیگر مطرح نشده است.
 
بازگشت کیانی به تمرینات سپاهان
 
مهدی کیانی هافبک باتجربه سپاهان در تمرینات این تیم حاضر شد. سپاهان که اردویی چند روزه را در تهران برپا کرده بود پس از بازگشت به اصفهان استراحتی یکروزه در روز جمعه را پشت ‌سر گذاشت و تمرینات این تیم شنبه از سر گرفته شد. مهدی کیانی کاپیتان و هافبک باتجربه زردپوشان که در اردوی تهران غایب بود و در تمرینات شرکت نداشت از شنبه در تمرینات سپاهان حاضر شد و در واقع به جمع شاگردان محرم نویدکیا برگشت.
 
کمالوند سرمربی شاهین شد
 
فراز کمالوند سرمربی پیشین تراکتور تبریز و صنعت‌نفت آبادان با هدایت شاهین شهرداری بوشهر به فوتبال برمی‌گردد. کمالوند که در نیم‌فصل نخست فصل گذشته لیگ برتر هدایت تیم پارس جنوبی جم را بر عهده داشت، رسماً به عنوان سرمربی شاهین بوشهر انتخاب شد. شاهین فصل گذشته با قعرنشینی در مسابقات لیگ برتر فوتبال، به لیگ یک بازگشت.
 
لیگ زمین خاکی خزانه همچنان پابرجا
 
همیشه از زبان فوتبالیست‌های زیادی شنیده‌ایم که کارشان را از زمین‌های خاکی شروع کرده‌اند اما تا به حال کمتر در مورد زمین موردنظر صحبت شده است. زمین خاکی خزانه یکی از این زمین‌ها است که بازیکنان شاخص زیادی به فوتبال ایران داده. زمین خاکی خزانه که تحت نظر ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۶ است همچنان مثل دهه‌های قبل فعال است و لیگ فوتبال برگزار می‌کند. این زمین از سال ۱۳۷۲ تا الان با مشارکت ۳۲ تیم در دسته اول و دوم میزبان لیگ فوتبال خزانه بوده و هست که دوره بیستم آن با ۱۰ تیم به صورت رفت و برگشت شروع شده. بازیکنانی که از زمین خاکی خزانه به فوتبال معرفی شده‌اند عبارتند از علی لطیفی، محمد نوازی، داود حقی، فرزاد آشوبی، عباس آقایی، فرهاد ولی، سعید وثوق، حسین کاظم‌زاده، علی شکرخدا، حمید فرجی و...
نکته جالب در مورد لیگ فوتبال زمین خاکی شهید میرزایی این است که این مسابقات با حمایت مولازاده شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و مدیریت نبی‌الله احدی تاکنون تعطیل نشده، در حالی که اکثر زمین‌های خاکی فعالیت ندارند و اسمی از آنها نیست.

Page Generated in 0.0044 sec