printlogo


کد خبر: 217475تاریخ: 1399/8/5 00:00
خبر

شیخ و میلیچ زیر نظر
اینطور نیست که شیخ دیاباته و هرویه میلیچ با وجود دوری از تمرینات استقلال در کشورهای خود خوش بگذرانند. کادر فنی استقلال اخیراً با این دو بازیکن تماس گرفته و برنامه تمرینی ویژه‌ای به آنها داده‌اند. قرار است مربیان بدنسازی استقلال این دو بازیکن را زیر نظر بگیرند.
 ظاهراً پیگیری وضعیت دیاباته و میلیچ بر عهده امیدعلی دفتری سپرده شده و او این دو بازیکن را زیر نظر دارد. احتمالاً شیخ و میلیچ هفته آینده خود را به تمرینات استقلال خواهند رساند و در کنار دیگر بازیکنان تمرین خواهند کرد.
 
کریمی به‌زودی می‌بندد
از استقلال خبر می‌رسد که مذاکرات نهایی با علی کریمی انجام شده و این بازیکن قرار است در یکی دو روز آتی به باشگاه استقلال برود و قراردادش را با آبی‌ها تمدید کند. کریمی که از سپاهان اصفهان نیز پیشنهاد دارد ظاهراً بر سر دریافت مبالغ مالی نیز با باشگاه به توافق نهایی رسیده و قرار است مبلغ 7میلیارد تومان نیز به وی داده شود. 
کریمی در مذاکرات اولیه خود با استقلال خواستار دریافت 10میلیارد تومان شده بود که مدیران استقلال از این بازیکن خواستند در شرایط فعلی با رقم کمتری تمدید کند که ظاهراً کریمی پذیرفته.
 
سه دفاع قطعی نیست
در حالی که بعد از بازی‌های تدارکاتی استقلال خبرهایی درباره بازی استقلال در لیگ بیستم با روش سه دفاع به گوش می‌رسید اما محمود فکری در اظهارنظری غیررسانه‌ای اعلام کرده هرگز این روش بازی در استقلال قطعی نیست و او در حال آزمایش این روش است. 
فکری در واقع قصد دارد تیمش را به روش‌های گوناگون عادت دهد تا در کوران لیگ بتواند از روش‌های متعدد مقابل حریفان استفاده کند. احتمالاً در بازی‌های آتی، فکری از روش چهار دفاع نیز استفاده خواهد کرد تا تیمش با این شیوه نیز هماهنگ شود.
 

 


Page Generated in 0.0060 sec