printlogo


کد خبر: 217473تاریخ: 1399/8/5 00:00
تماس یکی از اعضای هیأت‌مدیره با مظاهری
بیا قراردادت را 30 درصد کم کن
مدیران استقلال برای کاستن از قراردادهایی که در زمان سعادتمند ایجاد شده بهتر است دنبال روش دیگری برای تعدیل قراردادها باشند

 
در حالی که باشگاه استقلال اخیراً قراردادی 7میلیاردی با محمد نادری منعقد کرده، اما همچنان پیگیر کاهش قرارداد برخی بازیکنانی است که در زمان احمد سعادتمند قرارداد بسته‌اند. هفته گذشته احمد مددی از حسن پورحمیدی، دروازه‌بان جوان استقلال خواست به باشگاه برود و قراردادش را تعدیل کند که این دروازه‌بان هم به خواسته مدیران باشگاه گوش داد و در باشگاه حاضر شد و قراردادش را کاهش داد. 
مددی قصد دارد در روزهای آتی قرارداد دیگر بازیکنان را نیز کاهش دهد که گفته می‌شود قرارداد عجیبی که وریا غفوری با باشگاه استقلال منعقد کرده یکی از اهداف مدیران جدید است تا به‌نوعی تعدیل شود. مسأله باشگاه استقلال با بازیکنان دانه‌درشتی همچون غفوری با دروازه‌بانی همچون پورحمیدی متفاوت است. 
شاید پورحمیدی برای حفظ جایگاه خود حاضر به کاستن از قراردادش شود و از ترس فسخ قرارداد تن به هر خواسته‌ای از سوی مدیران استقلال بدهد، اما بعید است بازیکنی همچون وریا غفوری که برای خودش در استقلال برو بیایی دارد چنین درخواستی را قبول کند.  حتی محمد دانشگر که برای 2 فصل رقمی در حدود 13میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده نیز در تیررس مدیران بود تا قراردادش کاسته شود اما این بازیکن هم نپذیرفته قراردادش را با استقلال کم کند، به همین دلیل پروژه کاهش قرارداد بازیکنان فعلاً به بن‌بست خورده است، هرچند تلاش‌های برخی اعضای هیأت‌مدیره استقلال ادامه دارد.  اخیراً نیز یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال تماس‌هایی با رشید مظاهری داشته‌اند تا قرارداد 5/5میلیاردی‌اش را به‌اصطلاح تعدیل کند اما مظاهری هم به این درخواست پاسخ مثبت نداده و حتی پیشنهادی که از پرسپولیس داشته را به رخ عضو هیأت‌مدیره استقلال کشیده است. مظاهری به مدیران استقلال گفته از پرسپولیس 12میلیارد تومان پیشنهاد داشته و اگر می‌دانست با همین قرارداد 5/5میلیاردی هم مخالفت‌هایی می‌شود اساساً به استقلال نمی‌آمد. 
دروازه‌بان استقلال که با فشارهایی از سوی مدیران استقلال مواجه است، اخیراً در پرونده شکایت باشگاه تراکتور نیز برنده شده و به نظر می‌رسد دیگر مشکلی برای همراهی استقلال در لیگ بیستم ندارد و می‌تواند در ترکیب آبی‌ها قرار بگیرد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی باشگاه تراکتور را به پرداخت 600میلیون تومان از مطالبات مظاهری محکوم کرده است. سران باشگاه تراکتور با تأیید این خبر اعلام کرده‌اند به‌احتمال زیاد پرونده شکایت آنها از مظاهری بابت حضور در استقلال نیز بسته خواهد شد و این دروازه‌بان در استقلال بازی خواهد کرد.
 با توجه به اینکه باشگاه تراکتور به این موضوع معترف بوده باید منتظر حضور مظاهری در ترکیب استقلال بود، اما بعید است دروازه‌بان جدید استقلال با این تحرکاتی که در پس پرده می‌شود بتواند با آرامش در قفس توری استقلال قرار بگیرد، چراکه همان هیأت‌مدیره‌ای که حاضر شده به نادری 7میلیارد تومان دستمزد بدهد حالا مخالف دستمزد 5/5میلیاردی دروازه‌بانی است که اکنون در آستانه قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی هم قرار دارد و به‌نوعی رقیب اصلی بیرانوند نیز به‌شمار می‌رود.
 به هر حال مدیران استقلال برای کاستن از قراردادهایی که در زمان سعادتمند ایجاد شده بهتر است راه دیگری را انتخاب کنند و به‌دنبال روش دیگری برای تعدیل قراردادها با بازیکنان خود باشند.
 

Page Generated in 0.0060 sec