printlogo


کد خبر: 217470تاریخ: 1399/8/5 00:00
خبر

 
بردهای استقلال در بازی‌های تدارکاتی
 
ظاهراً استقلال به‌لحاظ فنی وضعیت باثباتی دارد و می‌توان روی موفقیت این تیم در لیگ بیستم امیدوار بود. آبی‌ها که در اولین بازی تدارکاتی مقابل نفت مسجدسلیمان با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف به برتری رسیده بودند دومین بازی تدارکاتی خود مقابل هوادار را هم با برتری سپری کردند. 
در این بازی آرش رضاوند تک‌گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد در بازی‌های تدارکاتی استقلال از آمادگی مطلوبی برخوردار است. رضاوند در تمرینات استقلال هم آماده نشان می‌دهد. 
استقلالی‌ها قرار است در روزهای آتی نیز باز هم با تیم‌های لیگ یکی و حتی لیگ دویی بازی کنند تا از نظر هماهنگی به شرایط ایده‌آل‌تری برسند. استقلالی‌ها قصد دارند با تیم شهرداری آستارا نیز مصاف داشته باشند.
 
213 هزار دلار تا بسته شدن پرونده شفر
 
پرونده وینفرد شفر با باشگاه استقلال در حال بسته شدن است و چنانچه سران استقلال در روزهای باقی‌مانده تا پایان نقل‌وانتقالات مبلغ 200هزار دلار دیگر به حساب این مربی پرداخت کنند پرونده به‌طور کلی بسته خواهد شد و دیگر خطری این باشگاه را تهدید نخواهد کرد.  در روزهای گذشته مبلغ 400هزار دلار از بدهی 613هزار دلاری وینفرد شفر تأمین شد و قرار است مابقی بدهی نیز در روزهای باقی‌مانده پرداخت شود تا این پرونده دیگر خطری برای باشگاه استقلال ایجاد نکند.  بدون شک اگر مدیران باشگاه استقلال در پرداخت بدهی شفر قدری سریع‌تر عمل می‌کردند و این بدهی زودتر به حساب شفر واریز می‌شد مبالغ کمتری از جیب استقلال خرج این ماجرا می‌شد، اما اهمال سعادتمند و دیگر مدیران باشگاه استقلال در پرداخت بدهی شفر این بدهی را به 613هزار دلار افزایش داد تا استقلال از جانب سرمربی آلمانی متحمل ضرر بسیاری شود.  البته مدیران سابق استقلال که باعث و بانی این ضرر هنگفت هستند هیچگاه در مقابل افکار عمومی پاسخ قانع‌کننده‌ای درباره چرایی عقد چنین قراردادهای پرضرری نداده‌اند و همواره از پاسخگویی طفره رفته‌اند.
 

Page Generated in 0.0043 sec