printlogo


کد خبر: 217469تاریخ: 1399/8/5 00:00
سکوت سعادتمند در مقابل نمایش تمدید قرارداد چشمی

 
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در حالی هیچگاه در مقابل انتقادهایی که بابت جدایی چشمی مطرح می‌شود، پاسخ روشنی به منتقدان نداده که این روزها یکی از فعالان فضای مجازی است و با انتشار استوری‌هایش تلاش می‌کند خود را مبرا از اتفاقاتی نشان دهد که به ضرر استقلال تمام شد.
 سعادتمند اما در ماجرای جدایی روزبه چشمی عمیقاً مقصر است و عجیب‌ترین نقطه ماجرا آنجاست که آقای مدیر دو هفته قبل از اینکه چشمی به‌طور رسمی از استقلال به ام‌صلال برود این بازیکن را به باشگاه فراخواند و با او قرارداد امضا کرد. این روزها که مدیران باشگاه ام‌صلال پیوسته از چشمی تعریف و تمجید می‌کنند که چشمی تعریف و تمجید هم دارد، هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری یاد روزی افتاده‌اند که احمد سعادتمند با این بازیکن قرارداد امضا و در رسانه‌ها اعلام کرد چشمی یک فصل دیگر در استقلال خواهد ماند، اما غافل از اینکه در قرارداد فی‌مابین بندی از سوی چشمی و وکیلش قرار داده شده که به این بازیکن اجازه می‌دهد هر زمان که خواست به تیم‌های خارجی منتقل شود و ریالی هم به باشگاه استقلال پرداخت نکند. 
حال شاید اگر این انتقال برای باشگاه استقلال سود داشت انتقادی به این انتقال نبود، اما استقلال هم از لحاظ مالی ضرر کرده و هم از لحاظ فنی بازیکنی را از کف داده که می‌توانست در دو پست برای این باشگاه منشأ خدمات باشد.
 به هر حال ماجرای چشمی مسأله‌ای نیست که به این سادگی‌ها از ذهن هواداران استقلال پاک شود و لازم است سعادتمند به‌جای فضاسازی‌های بی‌ثمر یک‌بار درباره علت جدایی بی‌قید و شرط این بازیکن به رسانه‌ها توضیح دهد و از پرداختن به مسائل فرعی خودداری کند.

Page Generated in 0.0048 sec