printlogo


کد خبر: 217415تاریخ: 1399/8/1 00:00
مصاحبه هفته
تیموریان: کاش در جام‌جهانی ۲۰۱۴ VAR بود

آندرانیک تیموریان یکی از بهترین و کم‌حاشیه‌ترین هافبک‌های فوتبال ایران بود که حالا مدتی است از فوتبال دور مانده و خیلی هم علاقه‌ای به مصاحبه کردن و حضور در رسانه‌ها ندارد. او این هفته مصاحبه‌ای با سایت آنتن انجام داد و حرف‌های جالبی زد. از جمله اینکه دلیل خداحافظی‌اش از فوتبال را اینگونه توضیح داد: «بعد از اتفاقاتی که در ماشین‌سازی افتاد و می‌خواستم به تراکتور بروم فعل و انفعالاتی رخ داد که این انتقال رخ نداد و می‌خواستم مجدداً به فوتبال برگردم، چندتا پیشنهاد داشتم از تیم‌های شهرستانی اما دوست داشتم در تهران در کنار خانواده‌ام باشم و چند سال نبودنم را جبران کنم. با چند تیم مذاکره کردم که نشد در کنار آنها باشم و الان دو فصل است که فوتبال بازی نمی‌کنم.»
گل صحبت‌های او هم درباره اتفاقات جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود: «در بازی با بوسنی اگر می‌‌بردیم به هلند می‌خوردیم و صعود از مرحله گروهی برای فوتبالیست‌های ما خوب می‌شد. در دیدار با آرژانتین اگر داور ویدئویی داشتیم این تیم را 5 بر صفر شکست می‌دادیم (با خنده). در دیدار با آرژانتین نمی‌توانستیم باز بازی کنیم و 5 گل بخوریم و همه بگویند آفرین خوب بازی کردید. اکنون فاصله بین تیم‌های ملی کم شده است. جلوی آرژانتین بهترین نمایش را داشتیم و انتظار نداشتند به چنین تیمی برخورد کنند که در فاز دفاعی آنقدر قوی باشد. بعد از 15 دقیقه در دیدار با آرژانتین با شرایط وفق پیدا کرده بودیم.»
بعد هم اشاره‌ای به بهترین بازی‌هایش با پیراهن تیم ملی کرد: «برابر آرژانتین، مکزیک و بحرین بهترین بازی‌هایم را انجام دادم.»
 

Page Generated in 0.0049 sec