printlogo


کد خبر: 217382تاریخ: 1399/8/1 00:00
شروع اردوی ملی‌پوشان وزنه‌برداری از 9 آبان
12 وزنه‌بردار در اردوی آسیایی

ایران ورزشی- اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در صورت برگزاری از روز 9 آبان قرار است با قرنطینه کامل ملی‌پوشان و دعوت از 12 وزنه‌بردار برای حضور در اردوی آماده‌سازی رقابت‌های آسیایی (گزینشی طلای المپیک 2021) آغاز شود. این خبری بود که بعد از پایان نشست شورای عالی مشورتی (فنی) وزنه‌برداری اعلام شد.
کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری با آنالیز نفراتی که برای حضور در این اردو مدنظر دارد اعضای شورای عالی مشورتی (فنی) را متقاعد کرد سوای المپیکی‌ها از وجود تعدادی دیگر از وزنه‌برداران مستعد برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان نیز استفاده کند. با توجه به شدت گرفتن موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا در کشورمان، فدراسیون وزنه‌برداری درخواستی به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال کرده تا این مجموعه باز هم نظر خود را در مورد برگزاری اردو عنوان کند، اما تا کنون مجوز برگزاری اردوی وزنه‌برداری لغو نشده است.
در صورتی که برگزاری اردو پابرجا باشد نفراتی که به این اردو دعوت می‌شوند قرنطینه کامل خواهند بود و وزنه‌برداران تا پایان اردو امکان خروج ندارند و افراد غیرورزشکار هم اجازه ورود به این اردو را ندارند. مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و از امتیاز بالایی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار است.
 

Page Generated in 0.0056 sec