printlogo


کد خبر: 217371تاریخ: 1399/7/30 00:00
خبر

تکذیب پیشنهاد چینی سرمربی پرسپولیس
آنچه این روزها بیش از هر چیز دیگری هواداران پرسپولیس را نگران می‌کند، چیزی نیست جز احتمال جدایی سرمربی و مهره‌های اصلی این تیم. 
در چنین شرایطی شایعه پیشنهاد یک تیم چینی به یحیی گل‌محمدی، این نگرانی‌ها را حسابی افزایش داد.
ماجرا از آنجا شروع شد که خبری درباره پیشنهاد یک تیم چینی به یحیی گل‌محمدی با مبلغی قابل توجه منتشر شد و برای ساعاتی هیچ واکنش مشخصی به این خبر صورت نگرفت. 
حتی سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از آن ابراز بی‌اطلاعی کرد و شاید حتی خودش هم از این خبر نگران شد.  
البته پس از بی خبری مهدی رسول‌پناه از این پیشنهاد، سرمربی پرسپولیس هم به این موضوع واکنش نشان داده و با انتشار یک استوری دریافت پیشنهاد از تیم چینی را رد کرد. او در استوری خود نوشت: «هواداران عزیز، من از هیچ باشگاهی پیشنهاد ندارم، فینال و ان‌شاءالله قهرمانی آسیا رو با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم.»
 
 
پیشنهاد لغو  رده‌بندی لیگ‌های آسیا
نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد لغو رده‌بندی لیگ‌های داخلی آسیا در سال 2020 با توجه به شرایط کرونایی ایجاد شده را بررسی می‌کند. در این فصل از رقابت‌ها به  دلیل کرونا بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 کاهش یافت و برخی از تیم‌ها از جمله الهلال عربستان و الوحده امارات نتوانستند این مسابقات را به دلیل شرایط کرونایی به پایان برسانند. کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر این شرایط کرونایی در حال بررسی است تا ابزارهای رده‌بندی لیگ‌های فوتبال آسیا را تغییر دهد چون تأثیر مستقیم در سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا 2021 دارد.
 

 


Page Generated in 0.0047 sec