printlogo


کد خبر: 217353تاریخ: 1399/7/30 00:00
خبر

4 سال محرومیت برای بازیکن دوپینگی
 
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) یک بازیکن لیگ دسته دوم فوتبال را محروم کرد. بر اساس اعلام ایران نادو، امید فرضی دخت از تیم شهدای رزکان کرج (لیگ دسته دوم فوتبال) به دلیل مصرف ماده ممنوعه نورآندروسترون به 4 سال محرومیت از تمام فعالیت‌های ورزشی به هر شکل در سراسر دنیا (به جز فعالیت‌های آموزشی مبارزه با دوپینگ و برنامه‌های بازتوانی مورد تأیید) محروم شد. این بازیکن از اول  شهریور 1399 تا 31 مردادماه  1403 محروم است. این حکم قطعی است و 12 اکتبر 2020 هم به تأیید کمیته انضباطی فیفا رسیده است.
 
محمدی از ذوب جدا شد بوحمدان به اختلاف خورد
 
هادی محمدی مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن از مدت‌ها پیش به مسئولان این باشگاه اعلام کرده بود که قصد جدایی دارد. این بازیکن که فصل آینده هم با تیم اصفهانی قرارداد داشت، در هفته‌های اخیر چند بار با ذوبی‌ها برای جدایی مذاکره کرد و در نهایت طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند و جدایی محمدی از ذوب‌آهن قطعی شد. قرار است این بازیکن در فصل آینده پیراهن تراکتور را بر تن کند. حمید بوحمدان هافبک ذوب‌آهن هم قصد جدایی از این تیم را دارد ولی هنوز نتوانسته با باشگاه به توافق برسد. ذوبی‌ها حاضر به دادن رضایتنامه به بوحمدان نیستند و در این زمینه اختلاف شدیدی میان این بازیکن و باشگاه به وجود آمده است.
 
گل‌گهر مقابل ملوان و پیکان
 
گل‌گهر که در هفته‌های اخیر چند بازی دوستانه انجام داده، هفته آینده دو بازی تدارکاتی دیگر انجام خواهد داد. شاگردان امیر قلعه‌نویی شنبه آینده برابر ملوان قرار خواهند گرفت و یک روز بعد هم به مصاف پیکان خواهند رفت. گل‌گهر بعد از جدایی فرزاد جعفری در صدد خرید یک مدافع راست است. جعفری بعد از حضور در تمرینات گل‌گهر در نهایت از لحاظ مالی با مسئولان باشگاه به توافق نرسید و از این تیم جدا شد. با جدایی جعفری، حالا قلعه‌نویی درصدد اضافه کردن یک مدافع راست به تیمش است و چند گزینه در لیست این مربی قرار گرفته‌اند.
 
تأکید آذری بر بهبود کیفیت پخش بازی‌های فولاد
 
جلسه مشترک باشگاه فولاد و صدا و سیمای خوزستان در راستای بهبود کیفیت پخش تصاویر دیدارهای این تیم برگزار شد. به دنبال انتظارات بر حق هواداران و فوتبال‌دوستان مبنی بر لزوم ارتقای کیفیت پخش تصاویر بازی‌های خانگی تیم فولاد خوزستان، صبح دیروز (سه شنبه) جلسه‌ای با حضور کارشناسان مرکز صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل و مدیران باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد. در این جلسه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: «با توجه به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و همچنین حضور فولاد در مسابقات آسیایی، طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی با صدا و سیما برگزار کرده و برای حل این مشکل به جمع‌بندی لازم رسیده‌ایم. آنچه مشخص شده کیفیت پایین تصاویر تلویزیونی به دلیل عدم وجود کابل فیبر نوری از ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مرکز صدا و سیما می‌باشد که امیدوارم با همکاری مدیرکل مخابرات استان خوزستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد رفع این مشکل باشیم.»
 
مذاکره ربیع‌خواه و ذوب‌آهن بدون نتیجه
 
محسن ربیع‌خواه بعد از فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس در آستانه پیوستن به تیم ذوب‌آهن قرار داشت اما در آخرین لحظه مذاکرات آنها به نتیجه نرسید. گویا این مشکل از طرف ذوبی‌ها بوده و چنانچه حل شود ربیع‌خواه مشکلی برای پیوستن به این تیم ندارد.
 
بلبلی در نفت مسجدسلیمان
 
محمد بلبلی وینگر 23 ساله که فصل گذشته به استقلال پیوسته بود، با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد قرضی یکساله امضا کرد. این بازیکن پیش از این در سپیدرود رشت عضویت داشت. تمرینات نفت مسجدسلیمان زیر نظر مجتبی حسینی در تهران ادامه دارد.

Page Generated in 0.0058 sec