printlogo


کد خبر: 217350تاریخ: 1399/7/30 00:00
پالام پولوم پیلیش

هومن جعفری   

خب به سلامتی و مبارکی و میمنتی لیگ یک مقدار عقب افتاد. به همین راحتی. بدون مقاومت، بدون درگیری، بدون دخالت و اظهار نظر! جالبش اینجاست که سوپرجام هم خیلی راحت عقب افتاد، خیلی راحت! آنقدر راحت که انگار نه انگار. یادش به خیر یکی دو سال پیش درخواست برای عقب افتادن یک بازی حکم محاربه با هیأت رئیسه لیگ را داشت اما الان خیلی راحت خمیازه‌کشان مسابقات را عقب می‌اندازند. دمتان هم گرم! همین دست فرمان جلو بروید. اگر خواستید اصلاً لیگ را هم برگزار نکنیم. قرعه‌کشی کنیم یا با پالام پولوم پیلیش نتایج را رقم بزنیم. بتازانید.
 
پول‌هایی که نمی‌نشینند
دو روز پیش خلیل‌زاده از ترکیه برای شفر دویست هزار دلار واریز کرد. چند ساعت بعد از رسانه‌ای شدن این قصه توسط خودش، ساشا شفر دریافت پول را تکذیب کرد. بعد گفتند صبر کنید تا فردا ساعت یک پول می‌نشیند به حساب! ساعت یک هم گذشت و پول ننشست. تا الان که این مطلب در حال تایپ شدن است، این پول به حساب شفر ننشسته!
زمان نقل و انتقالات استقلال هم که در حال تمام شدن است. پنجره هم که هنوز بسته است! تازه آمدیم و این پول نشست و شفر بی‌خیال نشد و گفت: تا بقیه پولم را هم ندهید رضایت نمی‌دهم! تکلیف چیست؟ چقدر دیگر باید منتظر بمانیم که استقلال پرونده شفر را ببندد؟
 

Page Generated in 0.0068 sec