printlogo


کد خبر: 217315تاریخ: 1399/7/30 00:00
عبدی: چرا باید در 28 سالگی از دعوت به تیم ملی ناامید باشم
سایپا امسال به دنبال رتبه تک‌رقمی است

ناصرقراگزلو     

مهرداد عبدی هافبک دفاعی فصل قبل گل‌گهر پس از ارائه بازی‌های موفق در لیگ نوزدهم در  مورد پسند ابراهیم صادقی واقع شد تا این بازیکن به تیم نارنجی‌پوش تهرانی بپیوندد. 
 
چطور شد که از تیم گل‌گهر جدا شدی و به تیم سایپا پیوستی؟
فصل خوبی در تیم گل‌گهر سپری کردم و بازی‌های خوبی را در این تیم به نمایش گذاشتم اما دوست داشتم کار با یک مربی و تفکر جدید را هم تجربه کنم به همین دلیل به تیم سایپا آمدم و بعد از اینکه با آقای صادقی حرف زدم و او را مشتاق به حضورم دیدم بدون لحظه‌ای تردید به این مربی خوب و صاحب سبک و درخواست‌شان پاسخ مثبت دادم.
سایپا تیمی است که بیشترین بازیکن جوان را در اختیار دارد و با این روش به نظر می‌رسد که تو جزو معدود بازیکنان باتجربه تیم سایپا باشی.
بله، سیاست باشگاه سایپا از زمانی که ابراهیم صادقی مسئولیت فنی این تیم را به عهده گرفته بیشتر جوانگرایی بوده است، امسال هم همین رویه را سرمربی تیم در برنامه‌اش دارد به همین دلیل من و محمد‌صادق بارانی و یکی دو بازیکن دیگر جزو معدود بازیکنان باتجربه تیم هستیم اما حسن تیم ما این است که هم بازیکن جوان زیاد داریم و هم بازیکن باتجریه و تلفیق این دو شرایط تیم را خیلی خوب می‌سازد و قدرت سایپا را دوچندان می‌کند به همین دلیل به تیم‌مان خیلی امیدوارم.
تفکرات سرمربی سایپا هجومی است؟
بله، تفکرات سرمربی تیم ما هجومی است و مربی ما علاوه بر اینکه روی اصول تیم و دفاع تیمی تأکید زیادی دارد مربی با سبک تهاجمی است به همین دلیل حتماً نمایش‌های خوبی را ارائه خواهد داد.
سایپا به زور در لیگ نوزدهم باقی ماند این سناریو در لیگ بیستم برای تیمت تکرار نمی‌شود!
 بازیکنان تیم ما بیشتر جوان بودند اما این بازیکنان فصل قبل در کوران بازی‌ها تجارب خوبی به داشته‌های‌شان اضافه شد به همین دلیل حتماً شرایط فنی تیم‌مان بهتر خواهد شد و ما را به نتایج بهتر امیدوارتر می‌سازد.
هدف تیم‌تان در لیگ بیستم کسب چه عنوانی است؟
سایپا فصل سختی را پشت سر گذاشت اما با تجارب خوبی که این تیم کسب کرده قطعاً ما به دنبال این هستیم که در لیگ بیستم رتبه‌ای تک‌رقمی را ارائه دهیم.
اهداف شخصی‌ات چیست؟
نمایش بازی‌های خوب در ترکیب تیم جدیدم و رسیدن به تیم ملی اهداف اصلی‌ام در تیم سایپا است. برای نشان دادن توانایی‌های خودم در تیم جدیدم خیلی انگیزه دارم و به دلیل اعتمادی که سر‌مربی تیم‌مان به من دارد حتماً سعی می‌کنم با توان مضاعف تلاش کنم و تمام خواسته‌های سرمربی تیم‌مان را برآورده سازم.
هفته اول هم باید با پرسپولیس بازی کنید در رابطه با بازی با مدافع قهرمانی چه صحبتی دارید؟
مسلماً بازی‌های هفته اول خیلی سخت است چون تیم‌ها هنوز خیلی هماهنگ نشده‌اند و مشکلاتی از این دست هم وجود خواهد داشت اما بازی با تیمی مانند پرسپولیس که قهرمانی چهار دوره اخیر لیگ را کسب کرده انگیزه‌های مضاعفی را برای تیم ما همراه خواهد داشت به همین دلیل بازیکنان تیم ما حتماً بهترین نمایش ممکن را مقابل پرسپولیس ارائه خواهند داد، از سوی دیگر ما ارزش امتیازات هفته‌های اول را خیلی خوب می‌دانیم به همین دلیل به دنبال این هستیم که استارت لیگ را با ارائه بازی خوب و نتیجه عالی مقابل پرسپولیس بزنیم و بدون ترس از نام پرسپولس و به شکل منطقی رودرروی این تیم قرار بگیریم.
هنوز که بحث فنی در این رابطه نداشته‌اید؟
نه فعلاً اما حتماً به موقعش کادر فنی‌مان با آنالیز کامل، بازیکنان تیم‌مان را نسبت به نقاط قوت و ضعف تیم آشنا می‌کنند و ما را با توجیه کامل به مصاف مدافع عنوان قهرمانی خواهند فرستاد. فعلاً برای ما این نکته مهم است که به بهترین شکل ممکن تمرین کنیم و با بازی‌های تدارکاتی که برای تیم‌مان در نظر گرفته شده به بهترین شکل ممکن برای بازی با پرسپولیس آماده شویم.
در 28 سالگی امیدواری به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوی؟!
ما بازیکن داشته‌ایم که در 32 سالگی به تیم ملی دعوت شده به همین دلیل چرا باید در سن 28 سالگی از رسیدن و دعوت به تیم ملی ناامید باشم.
 

Page Generated in 0.0060 sec