printlogo


کد خبر: 217313تاریخ: 1399/7/30 00:00
پیش بازی

بایرن مونیخ- اتلتیکو مادرید
یک بازی بزرگ
 
 بایرن‌مونیخ دفاع از عنوان قهرمانی اروپا را با یک بازی بزرگ مقابل اتلتیکومادرید شروع می‌کند. تیم میهمان در حالی به آلیانتس آره‌نا می‌آید که نمی‌خواهد دومین شکست متوالی برابر یک تیم بوندس‌لیگایی را تجربه کند بعد از آنکه در یک‌چهارم‌نهایی فصل قبل به لایپزیگ باخت. در فصل کوتاه شده قبل که تنها سه هفته بین فینال لیگ قهرمانان و شروع فصل جدید بوندس‌لیگا فاصله بود، بایرن همه رقبا را با اقتدار از پیش رو برداشت اما این فصل کمی فرق کرده و نمونه‌اش باخت سنگین 4 بر یک برابر هوفنهایم هرچند قبل و بعد از تعطیلات ملی چهار برد متوالی در رقابت‌های مختلف به دست آوردند. این تیم به دنبال ثبات است به خصوص در دفاع بعد از آنکه در 6 بازی آخرشان 11 گل خوردند. آن طرف زمین اما روبرت لواندوفسکی فرم فوق‌العاده ای دارد و در 299 دقیقه بازی هفت گل زده و سه پاس گل داده. اتلتیکو هم با آنکه مثل بایرن برنامه ابتدای فصلش فشرده نبوده اما برابر اوئسکا و ویارئال امتیاز از دست داده. با توجه به بی‌ثباتی تیم‌های لالیگا، این تیم با بردن بازی‌های عقب‌افتاده‌اش به صدر می‌رود اما دیگو سیمئونه خواهان پیشرفت خط حمله است. اتلتیکو قبل از تقابل با ترسناک‌ترین خط حمله اروپا 273 دقیقه است که گل نخورده.
 اخبار تیمی
سیمئونه احتمالاً دوباره به لوکاس توریرا در ترکیب اصلی جا می‌دهد، بعد از بازی خوبی که مقابل سلتاویگو انجام داد اما به خاطر این بازی سخت در مونیخ، مارکوس یورنته دفاعی‌تر جای آنخل کوره آ را می‌گیرد. ژوائو فلیکس در حمله زوج لوییس سوارس می‌شود و این یعنی دیگو کاستا به نیمکت می‌رود. هانسی فلیک بعید است به ترکیب فعلی تیمش دست بزند و این یعنی آلفونسو دیویس شاید دوباره روی نیمکت باشد. کینگزلی کومان و داگلاس کاستا برای بازی در بال چپ با هم رقابت دارند.
 ترکیب احتمالی
بایرن‌مونیخ: نویر؛ پاوار، سوله، آلابا، هرناندس؛ تولیسو، گورتزکا؛ گنابری، مولر، کومان؛ لواندوفسکی
اتلتیکومادرید: اوبلاک؛ تریپیر، ساویچ، فلیپه، لودی؛ یورنته، توریرا، کوکه، نیگس؛ سوارس، فلیکس
 
استارت گواردیولا برای قهرمانی
ایستگاه اول، پورتو
 
تلاش پپ گواردیولا برای قهرمانی اروپا به همراه منچسترسیتی از امشب دوباره شروع می‌شود و سیتیزن‌ها در اولین بازی فصل 2021-2020 از پورتو پذیرایی می‌کنند. میزبان قبل از این بازی به سختی از سد آرسنال گذشته در حالی که بازی بزرگ پورتو مقابل اسپورتینگ لیسبون برنده‌ای نداشت. خیلی‌ها دوران پپ در سیتی را موفق تلقی نمی‌کنند اگر قهرمانی اروپا در آن نباشد اما به هر حال تیمی که به دنبال بازپس گرفتن قهرمانی لیگ برتر از لیورپول است، در سال‌های اخیر با باخت مقابل امثال لیون، تاتنهام، لیورپول و موناکو از رسیدن به رویایش باز مانده. پورتو هم با مربیگری سرژیو کنسیسائو به دنبال نخستین دفاع از عنوان قهرمانی پرتغال بعد از سال 2012 است اما بنفیکا همین حالا پنج امتیاز جلو افتاده. پورتو در پلی‌آف سال گذشته به کراسنودار باخت و حالا در بازگشت به مرحله گروهی لیگ قهرمانان نمی خواهد فرصت‌ها را از دست بدهد. دو تیم دو بار در فصل 2012-2011 لیگ اروپا با هم بازی کرده‌اند که سیتی هر دو بازی را برده.
 اخبار تیمی
گواردیولا مجبور است یک بار دیگر بدون ستاره‌اش کوین دبروین بازی کند که شاید چند هفته نتواند بازی کند. مثلث دفاعی آیمریک لاپورته، اولکساندر زینچنکو و بنژامین مندی هم تحت مراقبت پزشکی هستند اما سرخیو آگوئرو که تازه به ترکیب برگشته در غیاب گابریل ژسوس رهبر خط حمله است. گواردیولا مقابل آرسنال از ترکیب عجیب 2-4-1-3 استفاده کرد اما دوباره به 3-3-4 رو می‌آورد.
درباره میهمان هم کنسیسائو فقط دو غایب دارد، ایوان مارکانو و محمد امباپه که هر دو دوران بهبودی مصدومیت رباط صلیبی را سپری می‌کنند. فلیپه اندرسن بازیکن قرضی وستهم در کنار خسوس کورونا و موسی مارگا مثلث خط حمله را تشکیل خواهند داد.
 منبع:sportsmole
 

Page Generated in 0.0052 sec