printlogo


کد خبر: 217311تاریخ: 1399/7/30 00:00
خبر

بیرون از تیم تا فوریه
اوزیل از لیست آرسنال خط خورد
 
باشگاه آرسنال لیست 25 نفره تیم برای لیگ برتر را ثبت کرده و اسم مسعود اوزیل در آن دیده نمی‌شود. به این ترتیب، اوزیل که با درآمد هفته‌ای 35 هزار پوند، بیش از هر بازیکن دیگری در این تیم لندنی حقوق می‌گیرد، نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند. 
پیش‌تر اسم او در فهرست تیم برای لیگ اروپا هم نبود و به این ترتیب، هافبک آلمانی دست کم تا ماه فوریه نمی‌تواند برای آرسنال بازی کند. به این ترتیب، توپچی‌ها آخرین حربه را به کار گرفته‌اند تا اوزیل را وادار به رفتن کنند.  
 
نیمار، شاکی از پاری‌سن‌ژرمن
 
نیمار در تابستان 2019 تمام تلاش خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن و بازگشت به لالیگا انجام داد. او هیچ تمایلی برای ماندن در پی اس جی نداشت و پس از دو سال از انتقال 222 میلیون یورویی‌اش، در فکر جدایی بود اما در نهایت با مخالفت قاطع پی اس جی و درخواست 300 میلیون یورویی این باشگاه از بارسا و رئال همه چیز منتفی شد.
یک سال بعد همه چیز تفاوت کرده و نیمار پس از فصلی خوب با پی اس جی نه تنها از فکر جدایی منصرف شده که به فکر تمدید قرارداد است. 
ورق حالا برگشته و این پی اس جی است که بدون تعجیل و با آرامش به این قضیه نگاه می کند.
طبق ادعای مجله LE10SPORT، نیمار از اینکه لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه هنوز هیچ تماسی با وی نگرفته و در مورد تمدید قرارداد حرکتی از سوی او دیده نمی‌شود، نگران و عصبانی است.    فوق ستاره برزیلی انتظار داشت زودتر از اینها پیشنهاد تمدید قرارداد به وی برسد اما بی‌تفاوتی خاص باشگاه او را آزرده خاطر کرده است.
طبق همین گزارش، ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی مسأله زمان است و دیر یا زود دو طرف وارد مذاکره خواهند شد. پی‌اس‌جی می‌داند که نیمار حالا با انگیزه‌تر از همیشه برای ماندن است و پس از اینکه در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته نتوانست مانع از شکست تیم برابر بایرن شود، حالا عطش انتقام دارد و می‌خواهد برای دومین فصل متوالی پی‌اس‌جی را به فینال برساند.
گفت‌وگوها به زودی شروع خواهد شد هرچند نیمار انتظار داشت پیشنهاد تمدید را زودتر دریافت می کرد.
 
 
ساری در راه فیورنتینا؟
 
مائوریتزیو ساری که در پی اخراج از سمت سرمربیگری یوونتوس دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته، ممکن است هدایت یک تیم از سری A ایتالیا را برعهده بگیرد. 
بر اساس گزارش سایت «کالچو مرکاتو وب» ایتالیا، مربی پیشین تیم‌های ناپولی و چلسی گزینه مربیگری تیم فوتبال فیورنتینا است.
بر اساس ادعای این سایت ایتالیایی، ساری 61 ساله گزینه جانشینی جوزپه یاکینی در فیورنتینا در صورت قطع همکاری این باشگاه ایتالیایی با سرمربی خود است. ساری که فصل گذشته یوونتوس را به عنوان قهرمانی سری A رساند، پس از حذف این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست مقابل لیون، از سمت سرمربیگری بانوی پیر اخراج شد.
فیورنتینا در 4 بازی ابتدایی خود در سری A یک برد، یک تساوی و 2 شکست را تجربه کرده و در حال حاضر با 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول 20 تیمی این رقابت‌هاست.

Page Generated in 0.0045 sec