printlogo


کد خبر: 206746تاریخ: 1398/12/13 00:00
رضایی: انتقادها از تیم ملی به حمایت تبدیل شود
به توانایی‌هایم اطمینان داشتم، ریسک نکردم

گفت‌وگوی اختصاصی

ناصرقراگزلو    


از زمانی که رحمان رضایی مسئولیت تیم رایکای بابل را پذیرفته شرایط تیم شمالی خیلی بهتر شده و این تیم به بقا در لیگ یک و پیدا کردن شرایط بهتر در بازی‌های آینده بسیار امیدوار شده است. به بهانه شرایط جدید و تغییرات به‌وجودآمده در تیم با رحمان رضایی مربی تیم رایکای بابل گفت‌و‌گویی انجام دادیم.

در ابتدا بحث‌مان را با بیماری ویروس کرونا شروع کنیم که این مسأله چه تأثیری بر روی روند کارتان داشته؟
 برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تعطیلی اصلاً خوب و درست نیست. من نمی‌دانم این چطور برنامه‌ریزی است که بازی خانگی ما را دو روز قبل از زمان بازی لغو می‌کنند؛ دیداری که با توجه به شرایط حضور تماشاگران‌مان می‌توانست خیلی به سود ما باشد اما در یک تصمیم‌گیری عجیب به یکباره آن بازی لغو می‌شود و بعد هم از ما خواسته می‌شود که در بازی بعدی‌مان به کرمان برویم و با تیم بالای جدولی مصافی بسیار سخت داشته باشیم. این برنامه‌ریزی واقعاً به ضرر ماست و ما باید دوشنبه هفته آینده در شرایطی سخت به مصاف حریف برویم که دشواری‌های زیادی را برای ما به‌همراه خواهد داشت. این شرایط برای همه تیم‌ها برابر نیست و این موضوع خیلی اذیت‌مان می‌کند.
بیشتر در این ارتباط توضیح می‌دهید؟
 اگر مریضی هست مگر فقط آن بیماری یک‌روزه است که تصمیم می‌گیرند و به یکباره بازی را لغو می‌کنند و بعد برای هفته بعد برنامه بازی طراحی می‌کنند؟! سپیدرود، ملوان و نیروی زمینی حریفان دیگر ما هستند که ما برای بقا با آنها شدیداً رقابت داریم و لغو بازی‌های این هفته واقعاً به ضرر ما و به سود بقیه پایین‌نشین‌ها شد.
از پایین جدول تیم چهارم هستید، با این شرایط امیدوارید که بمانید؟
 من کاری به مسائل قبلی رایکا ندارم، اما اخیراً اتفاقاتی رخ می‌دهد که واقعاً تیم را متضرر می‌سازد، با این وجود من به تیمم خیلی امیدوارم و همچنان امیدوارم که بتوانم شرایط تیم‌مان را بهتر سازم. تیم ما و بازیکنانش انگیزه زیادی برای موفقیت دارند به همین دلیل من به موفقیت تیمم امیدوارم اما موضوعی که هست به این مسأله بازمی‌گردد که مسئولان استان و شهر بابل باید از ما حمایت بیشتری داشته باشند و تیم را به‌لحاظ مالی ساپورت کنند چون تیم ما و نتایجش برای مردم بابل و استان مازندران خیلی مهم و تأثیرگذار است.
ریسک نکردید که مسئولیت تیم را قبول کردید و با این شرایط به رایکا آمدید؟
 نه، من ریسک نکردم که به رایکا آمدم. شرایط سختی بر تیم حاکم بود اما من به تیمم، پتانسیل تیمم و کار خودم اطمینان دارم. تیم من و بازیکنانش از لحاظ انگیزه بسیار خوب هستند و انگیزه بازیکنانم فقط برد و پیروزی و موفقیت است، اما همانطور که گفتم باید برای موفقیت‌های بیشتر بعد از دو برد متوالی‌مان از تیم‌مان حمایت بیشتری شود و به‌لحاظ مالی از بازیکنان تیم که با همه وجود می‌جنگند حمایت شود.
در رابطه با کرونا و حواشی ناشی از این مسأله گویا مسائل دیگری هم مدنظرتان قرار دارد؟
 من گفتم اگر کرونا هست نباید مقطعی به مشکل به‌وجودآمده نگاه کرد. از دادستانی هم گفته‌اند که زمین در اختیار تیم‌ها قرار ندهند. اصلاً مگر در چنین شرایطی می‌توان تمرین و مسابقه انجام داد؟ تعطیلی در کنار مشکلاتی که بر سر راه‌مان وجود دارد ما را با مشکلات زیادی مواجه می‌سازد.
در مورد اسکوچیچ چه نظری دارید؟ به‌نظرتان موفق می‌شوید؟
 انتقادها که به اندازه کافی بعد از انتخاب اسکوچیچ نسبت به انتخاب مربی تیم ملی انجام و حرف‌ها و نقدهای زیادی مطرح شد، اما با توجه به شرایط تیم ملی و حساسیت‌هایی که وجود دارد انتقادها باید تبدیل به حمایت منطقی شود. مسلماً وقتی تیم ملی را حمایت کنیم تیم ملی‌مان موفق می‌شود و شرایط‌مان بهبود پیدا می‌کند و می‌توانیم در راهی قدم برداریم که شرایط‌مان را بهبود ببخشیم و دوباره توجهات و امید را به سمت تیم ملی برگردانیم.

 


Page Generated in 0.0049 sec