printlogo


کد خبر: 206745تاریخ: 1398/12/13 00:00
مهابادی: سلامتی برای ما در اولویت قرار دارد

تیم فجرسپاسی برخلاف نیم فصل اول لیگ یک نتوانست روند صعودی‌اش را حفظ کند. این تیم با توجه به امتیازهایی که از دست داد فاصله قابل توجهی با مدعیان ایجاد کرده است. آنها این هفته مقابل مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت دادند. داود مهابادی سرمربی فجرسپاسی درباره این بازی می‌گوید: «بازی نزدیکی بود. هر دو تیم برای سه امتیاز جنگیدند. تیم مس هم تیم خوبی بود اما در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. داور در این بازی توانست قضاوت خوبی داشته باشد و آقای کرمانشاهی از پس این بازی خوب برآمد.»
 مهابادی خودش هم می‌داند که جایگاه فعلی تیمش آن چیزی نیست که تصورش را می‌کرد: «از جایگاه خود راضی نیستیم. شرایط ما در جدول طوری پیش رفت که راضی کننده نبود اما در ادامه راه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که با انگیزه بیشتر نتایج بهتری را کسب کنیم. تیم ما در حال حاضر شرایط سختی دارد و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»
حالا ویروس کرونا و شیوع آن برای بسیاری از کشورهای دنیا به مسأله بزرگی تبدیل شده و مسابقات ورزشی را هم تحت تأثیر قرار داده است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم به همین دلیل تمامی مسابقات لیگ را به حالت تعلیق درآورده است. سرمربی فجرسپاسی درباره وضعیت تیمش با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌گوید: «همه نگران هستند. سلامتی برای ما در اولویت قرار دارد. سالم بودن تیم ما و مجموعه برگزار کننده بازی‌ها برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است چون اگر خدای نکرده یک نفر به این ویروس مبتلا شود، همه دچار این بیماری می‌شوند و خانواده‌ها گرفتار این مریضی خواهند شد.»


Page Generated in 0.0056 sec