printlogo


کد خبر: 206445تاریخ: 1398/12/10 00:00
طنــــــــز

شکوفه موسوی


فدراسیون ‌تر و تمیز فوتبال

در هفته‌ای که گذشت مثل هفته‌های قبل‌تری که گذشته بود، همچنان چندین شکایت در فوتبال به ثبت رسید. مثلاً در یک روز مدیر‌عامل باشگاه فولاد خوزستان از باشگاه استقلال شکایت کرد و بعد باشگاه استقلال از مدیرعامل فولاد خوزستان به فدراسیون فوتبال شکایت کرد... اینکه موضوع شکایت چیست را اگر نمی‌دانید با چند کلیک ساده می‌توانید پیدا کنید اما سؤال این است که اگر کسی از خود فدراسیون فوتبال شکایت داشته باشد باید چه کند. البته فدراسیون فوتبال ما آنقدر قشنگ و ‌تر و تمیز است که اصلاً جای شکایت ندارد!



تشکر، تشکر

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات از بازرسی ۱۱ هزار و ۵۱۹ باشگاه بدنسازی و پرورش‌اندام در ۶ ماه نخست سال خبر داد و گفت: ۲۸۶ باشگاه توزیع کننده داروهای نیروزا
پلمپ شدند.
البته کسی نمی‌داند این 286 باشگاه باید دقیقاً کی پلمپ می‌شدند و چه مدت است که با خیال راحت داروی نیروزا توزیع می‌کنند اما اهمیتی هم ندارد. ما وظیفه داریم همواره از عملکرد مدیران تشکر کنیم و جوری نباشد که کارهای زیبای‌شان با چند کلمه ما زیر علامت سؤالی، چیزی برود. لذا متشکریم بابت
همه چیز!



لطفاً فراموشی نگیرید

مدیران باشگاه پرسپولیس پس از روزهای متمادی که هی می‌گفتند « نگران نباشید» در پایان سرمربی تیم پرسپولیس و یک تیم دیگر لیگ برتری را همزمان تغییر دادند و با این حرکت نام خود را در تاریخ بی‌مثال فوتبال ایران ثبت کردند!
پس از انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس، جناب انصاری‌فرد مدیرعامل این باشگاه گفته: «حالا یک ترکیب کاملاً پرسپولیسی در باشگاه حاضر شده و مشکلی نداریم.»
 ضمن آرزوی خوشبختی برای این ترکیب خواهشمندیم طی ماه‌های آینده که باز قرار بود همان ‌آش و همان کاسه همیشگی را دست هواداران بدهید، حواس‌تان باشد که چند ماه قبل چه گفتید و از دیوار حاشای جدیدی برای تصمیمات‌تان استفاده کنید.



فوتبال در خط مقدم اشتغال‌زایی

هر روز آمارهای زیادی از افزایش نرخ بیکاری در کشور منتشر می‌شود که خدا را شکر این آمار و ارقام به هر جا ربط داشته باشد، هیچ ربطی به ورزش مملکت و خاصه فوتبال ندارد.
 فوتبال ما آنقدر دلش نمی‌خواهد نقشی در آمار بی‌تربیتِ بیکاری داشته باشد که تا یک مربی بیکار (شما بخوانید اخراج) می‌شود، سریع یک تیم دیگر را دودستی تقدیمش می‌کند.
اینگونه است که کالدرون خارجی را مرخص می‌کنیم، یک مربی داخلی از یک تیم دیگر، جایش می‌نشانیم و حالا مربی دیگر دومی که چند هفته پیش از تیم دیگری رفته و بیکار است را به جای دیگرِ اولی می‌نشانیم! در این بین که کاری جز تماشا از دست‌مان بر‌نمی‌آید اما خواهشمندیم زین پس در مدرسه هی از دانش‌آموزان نپرسید شغل پدرت چیست؟ دانش آموز بیچاره تقصیری ندارد که در یک سال تحصیلی نه ماهه، شش بار شغل پدرش
تغییر می‌کند.
 مهم این است که شغل دارد، حال اینکه بعد از «شغل پدر: سرمربی تیم...» چه می‌نویسد به من و شما چه؟ مرسی، اه.



اخبار ثانیه‌ای ورزش

می‌خواستیم چند خطی درباره استعفای ورزشکاران برخی رشته‌ها بنویسیم اما نمی‌نویسیم. نه اینکه نتوانیم، مسأله اینجاست که ممکن است تا این مطلب دارد به چاپ می‌رسد، چند نفر دیگر هم استعفا داده باشند و نوشته ما بیات شود. لذا معذوریم. راستی از آلودگی هوا چه خبر؟
 


Page Generated in 0.0050 sec