printlogo


کد خبر: 206415تاریخ: 1398/12/8 00:00
خبر


یک مورد مشکوک به کرونا
در مجموعه انقلاب
قراردادها و انگیزه‌های مالی
مانع بسته شدن درها می‌شود





در حالی که یک مورد مشکوک به کرونا در یکی از باشگاه‌های مجموعه ورزشی انقلاب دیده شده است اما درهای این مجموعه همچنان باز است. بسیاری از باشگاه‌های ورزشی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا فعالیت‌های خود را تعطیل کرده‌اند اما مجموعه ورزشی انقلاب که روزانه بیش از هزار نفر مراجعه کننده دارد، هنوز به فعالیتش ادامه می‌دهد.
این مجموعه که با مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فعالیت خود ادامه می‌دهد، یکی از پر رفت و آمدترین مجموعه‌های ورزشی و حتی غیر ورزشی تهران است که اکثر بخش‌های آن با قراردادهای کلان مالی به بخش خصوصی واگذار شده است. این قراردادها به قدری سنگین است که پیمانکاران و اجاره کنندگان حاضر نیستند در شرایط بحرانی هم مجموعه‌های خوب را تعطیل کنند. البته با توجه به ورود ویروس کرونا انتظار می‌رفت که حداقل در برنامه این مجموعه تغییراتی صورت گیرد و برای مدتی هم شده، فعالیت‌های این بخش تعطیل شود اما انگار ارزش درآمد این بخش‌ها از جان انسان‌ها بیشتر است.
گویا این مجموعه‌ها شرطی دارند و در صورتی که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تعطیلی اجباری به خاطر کرونا را به مدت قرارداد سالانه پیمانکاران اضافه کند، آنها حاضرند باشگاه‌ها را تعطیل کنند که با این شرایط پای شرکت تجهیز به طور مستقیم وسط می‌آید و انتظار می‌رود حداقل وزارت ورزش روی این موضوع حساس شود.

 


غیبت دوباره نصیری
در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بار دیگر از میثم نصیری برای حضور در تمرینات تیم ملی دعوت به عمل آورد. میثم نصیری کشتی‌گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در اعتراض به تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اردوی تیم ملی را ترک کرد.
او بعد از ترک اردوی تیم ملی یک مصاحبه تند هم علیه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انجام داد با وجود این غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی میثم نصیری را به تیم ملی دعوت کرد که با وجود دعوت از سوی کادر فنی اما باز هم در اردوی تیم ملی حاضر نشد.
به طور طبیعی که نصیری با توجه به ترک اردوی تیم ملی و همچنین مصاحبه  علیه سرمربی تیم ملی باید به کمیته انضباطی دعوت می‌شد اما با لطف سرمربی تیم ملی قرار شد  در اردوی تیم ملی حاضر شود با این‌ حال او باز هم قید اردوی تیم ملی را زد.

 


سالن توفیق جهانبخت
در دست تعمیرات اساسی
 سالن سوم در دست تعمیر

بازسازی و نوسازی سالن توفیق جهانبخت در حال انجام است. سالن توفیق جهانبخت تهران که محل تمرینات پیشکسوتان کشتی بود به دلیل فرسودگی و نا ایمن بودن در دست تعمیرات اساسی قرار گرفته است و هم اکنون کار بازسازی و نوسازی آن آغاز شده است. بعد از اینکه فدراسیون کشتی دو سالن اصلی تمرین تیم‌های کشتی یعنی خانه کشتی شماره یک و دو را مورد بازسازی قرار داد حالا نوبت به سالن جهانبخت توفیق که از قدیمی‌ترین سالن‌های تمرین تیم‌های ملی کشتی بوده، رسیده تا بعد از سال‌ها مورد بازسازی قرار گیرد. از جمله مشکلات این سالن، غیر بهداشتی بودن، فرسودگی و نا ایمن بودن سقف، کف و دیوارها، لوله‌های آب  گرم و تأسیسات آن از جمله گرمایش و سرمایش و همچنین سیستم برق بود. بر این اساس فدراسیون کشتی با دعوت از کارشناسان و مهندسان نسبت به بازسازی کامل این سالن اقدام کرد و در حال حاضر روند تعمیرات و نوسازی در حال انجام است. این سالن در سال‌های اخیر در اختیار پیشکسوتان کشتی بوده که حالا به دلیل تعمیرات و بازسازی راهی خانه کشتی شهدای هفتم تیر تهران شدند و آنجا تمرینات آنها انجام می‌شود.


Page Generated in 0.0049 sec