printlogo


کد خبر: 206413تاریخ: 1398/12/8 00:00
خبر

مهمات تیراندازان در گمرک ماند
ملی‌پوشان همچنان بدون فشنگ!




با وجود ورود کاروان ایران به کشور، فشنگ و مهمات خریداری شده در گمرک فرودگاه مانده و هنوز آزاد نشده است. تیم ملی تیراندازی ایران در چند روز گذشته در تورنمنت دانمارک حضور داشت و پس از آن برای ادامه تمرینات راهی هانوفر شد. در این سفر فدراسیون تیراندازی مقداری مهمات خریداری کرده اما با وجود ورود کاروان ایران به کشور این فشنگ و مهمات خریداری شده در گمرک فرودگاه مانده و هنوز آزاد نشده است.
الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ در این باره گفت: «ما مهمات خریداری شده را نتوانستیم از گمرک فرودگاه آزاد کنیم. امیدوارم کسانی که می‌توانند کمک کنند، تلاش کنند فشنگ‌ها آزاد شود چون هزینه زیادی در این شرایط شده است.»
 


استقرار کادر پزشکی در
مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی

ستاد مقابله با ویروس کرونا کادر ویژه‌ای را در مجموعه 5 سالن ورزشگاه آزادی مستقر کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش کادر ویژه‌ای را به همین منظور در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی مستقر کرد و اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در این فدراسیون‌ها و اردوهای ملی مربوطه انجام شد. بر این اساس در تمام مبادی ۵ سالن مجموعه ورزشی آزادی پزشک و پرستار مستقر شدند، کارکنان فدراسیون‌ها از نظر دمای بدن بررسی شدند و مقرر شد این مهم هر روز انجام شده و هر گونه ورود و خروج به اردوهای تیم ملی با احتیاط‌های بهداشتی و هماهنگی کادر پزشکی مستقر شده انجام شود. آموزش پیشگیری از کرونا ویروس در محل فدراسیون‌ها با حضور پرسنل اداری مسئولین تیم‌های ملی و کادر آشپزخانه ارائه شد.
بر اساس این گزارش، کادر مستقر در مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی پیش از آغاز مأموریت، در دوره توجیهی شرکت کردند و نکات لازم توسط فرهاد مرادی شهپر، رئیس کمیته آموزش و مهرشاد پورسعید رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی به آنها یادآوری شد.
 


هشدار به کوهنوردان
برای ریزش بهمن

با توجه به بارندگی این روزها و همچنین با توجه به شرایط دمای هوا طی چند روز آتی، ریزش بهمن در ارتفاعات کوهستانی بسیار محتمل است. براین اساس فدراسیون کوهنوردی به علاقه‌مندان به کوهنوردی توصیه کرد حتی‌المقدور از کوهنوردی در مسیرهای بهمن‌خیز اجتناب کنند و به نکات ایمنی و هشدارها توجه جدی داشته و رعایت نمایند. همچنین اعلام شده که گرمای هوا در دو روز پایانی هفته بیشتر خواهد شد و این عامل نیز احتمال ریزش بهمن را افزایش خواهد داد.


آقا کوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر شد
 بازگشت سرمربی موفق

از سوی کمیته ملی پارالمپیک، کادر فنی تیم ملی بسکتبال باویلچر برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مشخص شد. پس از راهیابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، کادر فنی این تیم تغییر پیدا کرد و عباس آقا کوچکی که در دوره‌های قبل نیز هدایت تیم ملی بسکتبال باویلچر را بر عهده داشت، به عنوان سرمربی این تیم برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب شد. همچنین براساس آیین نامه کمیته ملی پارالمپیک، کمال عشق به عنوان مربی و مسعود فلاح کمک مربی به کادر فنی تیم ملی بسکتبال باویلچر اضافه شدند. پیش از این هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان را مازیار میرعظیمی برعهده داشت. این تیم در پارالمپیک ریو که عباس آقا کوچکی هدایت تیم را بر عهده داشت، در جایگاه دهم قرار گرفته بود. تیم ملی بسکتبال در دوره آقا کوچکی روند بسیار خوبی را طی می‌کرد اما به دلیل برخی مشکلات او از تیم ملی ایران جدا شد و برای مدتی سرمربی تیم ملی تایلند بود. در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در سال 2018 آقاکوچکی به همراه تیم تایلند در بازی‌ها حضور داشت.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec