printlogo


کد خبر: 206402تاریخ: 1398/12/8 00:00
اختلاف موسوی با خلیل‌زاده و مجیدی سد راه مدیرعامل جدید
فتح‌الله‌زاده به دنبال اتحاد و اتفاق آرا

موسوی، عضو هیأت مدیره استقلال با مصاحبه‌ای اینگونه پرده از اختلاف‌های خود با خلیل‌زاده برداشت: «خلیل‌زاده نمی‌تواند برای استقلال وقت بگذارد. شما به دفتر او بروید و ببینید تلفنش چند بار زنگ می‌خورد. نمی‌شود یک نفر برود نیم ساعت در باشگاه بنشیند و فقط نامه امضا کند. به وزیر ورزش هم این را گفتم و اشاره کردم که خلیل‌زاده نمی‌تواند استقلال را بچرخاند. قرار ما در کل این بود که قبل از دربی مدیرعامل مشخص شود اما بعد از دربی گفتند مجمع به زودی تشکیل می‌شود. شفاف می‌گویم 2 بار استعفا داده‌ام چون وقتی می‌بینم کار پیش نمی‌رود و تیم و باشگاه دچار روزمرگی می‌شوند، فایده‌ای ندارد.»  موسوی در حالی که ادعا کرده با مدیرعاملی علی فتح‌الله زاده در استقلال مخالفتی نکرده، به مخالفت مجیدی با حضور مظلومی به عنوان سرپرست نیز اشاره کرده تا مشخص شود با سرمربی تیم هم اختلاف نظر دارد. موسوی در این راستا هم گفته: «اگر اینگونه است، مجیدی خودش عضو هیأت مدیره، مدیرعامل و... شود و صفر تا صد کارها را انجام دهد. اگر قرار است اینگونه باشد پس نقش ما چیست؟»  این اظهارات در حالی استقلال را در آستانه بازی با گل‌گهر سیرجان در فضای پرالتهابی قرار داد که قرار بود مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده در استقلال به طور رسمی اعلام شود اما اختلاف‌های به وجود آمده میان اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال سبب شد تا خبر مدیرعاملی فتح‌‌الله‌زاده با ساعت‌ها تأخیر و آن هم از زبان خلیل‌زاده اعلام شود. یکی از دلایلی که اعلام این خبر را به تأخیر انداخت درخواست خود فتح‌الله‌زاده از دیگر اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال است. فتح‌الله‌زاده که حالا باید از او به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال یاد کرد، دوست ندارد در فضای پرالتهاب و در حالی که اعضای هیأت مدیره با هم اختلاف دارند و بیش از همه موسوی و خلیل‌زاده عمیقاً به لحاظ فکری با هم در تضادند، مسئولیت خطیر مدیرعاملی را بپذیرد و از همین ابتدا کارش را با تنش آغاز کند. فتح‌الله‌زاده می‌خواهد تا قبل از نشستن روی صندلی مدیرعاملی اتفاق نظر در میان اعضای هیأت مدیره را به وجود آورد تا او نیز در فضایی آرام کارش را بعد از 6 سال دوری از استقلال آغاز کند.  روز گذشته و با علنی شدن اختلاف‌ها خبری با این مضمون که احتمالاً احمد سعادتمند به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال برگزیده خواهد شد، در فضای مجازی منتشر شد. این خبر اما صحت ندارد چون علی فتح‌الله‌زاده عمیقاً دوست دارد موسوی هم در هیأت مدیره باشگاه استقلال باقی بماند و اختلاف‌هایش با خلیل‌زاده را از بین ببرد. در این میان فرهاد مجیدی هم نقش دیگری برای خود بازی می‌کند و او نیز بعد از اظهارات موسوی و انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش نشان داده اختلاف‌های عمیقی با عضو هیأت مدیره دارد. موسوی حتی مظلومی را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال برگزیده بود که این تصمیم با مخالفت جدی مجیدی مواجه شده است. این اختلاف‌ها در حقیقت برای فتح‌الله‌زاده در همین ابتدا مشکل ایجاد کرده است تا او را با فضای پرچالشی مواجه سازد هر چند که سابقه نشان داده فتح‌الله‌زاده آنقدر هنر مدیرعاملی دارد که بتواند اتفاق آرا و اتحاد را در این باشگاه به وجود آورد تا هم خودش بر مسند کار باشد، هم خلیل‌زاده و موسوی و هم اینکه فرهاد مجیدی در فضای آرام‌تری به کار ادامه دهد.
 
خلیل‌زاده: فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال است
اسماعیل خلیل‌زاده که دیگر به عنوان سرپرست در باشگاه فعالیت نمی‌کند از مدیرعاملی علی فتح‌الله‌زاده رونمایی کرد و گفت: «من از فتح‌الله‌زاده خواستم که مدیرعاملی را بپذیرد و صبح روز گذشته نیز صورتجلسه را به امضا رساندیم و همان را به دست وزیر هم رساندیم.»
چرا موسوی در جلسه هیأت مدیره حضور نداشت؟ خلیل‌زاده پاسخ این سؤال را اینگونه داد: ‌«من چند بار با آقای موسوی تماس گرفته بودم که او جواب نداد، البته روز گذشته سرما خورده بودم و حالم خوب نبود و نشد که دوباره با او تماس بگیرم. نه اینکه با او موضعی داشته باشم، ولی می‌خواستم او را دعوت کنم که نشد. باید اعلام کنم فتح‌الله‌زاده با من صحبت کرده و قبول کرده که مدیرعاملی استقلال را بپذیرد و فکر کنم تا فردا نهایتاً حکم مدیرعاملی وی صادر خواهد شد.»
خلیل‌زاده پیرامون عزل رمضانی هم این صحبت‌ها را به زبان آورد: «من سعید رمضانی را برکنار نکردم. احترام اعضای هیأت مدیره واجب است، ولی عزل و نصب در باشگاه استقلال نیاز به مصوبه هیأت مدیره ندارد و مدیرعامل باید آن را انتخاب کند. روز گذشته اعضا به نتیجه رسیدند که رمضانی در استقلال نباشد و مظلومی بیاید، من هم به احترام هر دو نفر مظلومی و رمضانی را دعوت کردم و با آنها حرف زدم اما تا امروز هیچ حکمی برای کسی صادر نکرده‌ام.»


Page Generated in 0.0050 sec