printlogo


کد خبر: 206400تاریخ: 1398/12/8 00:00
خبر و مصاحبه

سفر به سیرجان
با ماسک و دستکش



صبح روز گذشته خلیل‌زاده اصرار داشت که استقلال به خاطر ویروس کرونا به سیرجان سفر نمی‌کند اما این ادعای او اجرایی نشد. خلیل‌زاده در این خصوص گفت: «می‌شنویم که می‌گویند نرفتن استقلال به سیرجان یک رفتار آماتور است و در شأن باشگاه استقلال نیست و جریمه خواهید شد و از این حرف‌ها. دوستان عزیز، همین حالا در اردوی استقلال دو بازیکن سرماخورده حضور دارند. آیا شما درک می‌کنید که جان انسان‌ها مهم‌تر از فوتبال آماتور و حرفه‌ای است؟ صدتا یا هزارتا از این جام‌های قهرمانی به اندازه جان یک انسان ارزش ندارد. چرا موضوع به این مهمی را درک نمی‌کنید؟ » با این اوصاف اما استقلال سرانجام با رعایت موارد بهداشتی راهی سیرجان شد.

داور تغییر کرد

در حالی که پیش از این اعلام شده بود رضا کرمانشاهی به عنوان داور پشت دروازه دیدار دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال در میدان حضور خواهد داشت دیروز اعلام شد سیدمهدی سیدعلی به جای او پشت دروازه یکی از این دو تیم قرار خواهد گرفت. سیدعلی داور بازی سپاهان و پرسپولیس بود که این بازی به دلیل حاضر نشدن تیم سپاهان در ورزشگاه لغو شد.
 
ناراحتی فرهاد

فرهاد مجیدی در مدت کوتاهی که سرمربی استقلال شده نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است اما مشکلات عدیده او را حسابی به کار در این تیم دلسرد کرده است. از نداشتن یک زمین تمرین در روزهای بارانی تهران تا مشکلاتی که در پروازهای این تیم وجود دارد، مشکلات مالی و البته عدم حمایت باشگاه از تصمیم‌های او همه و همه مسائلی است که فرهاد مجیدی را حسابی به آینده دلسرد کرده است. گفته می‌شود مجیدی به شدت از اتفاق‌های باشگاه ناراحت است و حتی تهدید کرده در صورت ادامه این وضعیت از سمت خود کناره‌گیری می‌کند هرچند که هنوز رسماً این کار را انجام نداده است.

غلامپور: کنار گذاشتن رمضانی یعنی کنار گذاشتن من!
 
باشگاه استقلال روز گذشته رمضانی سرپرست تیم را کنار گذاشت تا مظلومی جای او را بگیرد اما فرهاد مجیدی از رمضانی خواست به کار خودش ادامه دهد. در همین زمینه بهزاد غلامپور مربی استقلال اینطور می گوید: «کنار گذاشتن رمضانی یعنی کنار گذاشتن من، کادر فنی و بازیکنان. آیا باشگاه هیچ مشکلی ندارد و تنها مشکل آن تغییر سرپرست تیم است؟ چرا در آستانه بازی‌های حساس استقلال، حاشیه ایجاد می‌کنند؟ ظاهراً در استقلال آرامش وجود ندارد و می‌خواهند سرپرست تیم را تغییر دهند، در صورتی که احتیاجی به این کار نیست. آقایان! اگر سرپرست تیم را تغییر بدهید، یعنی کل تیم را تغییر داده‌اید. ما همه پشت هم هستیم. » غلامپور در رابطه با بحث کناره‌گیری مجیدی از سرمربیگری استقلال می‌گوید: «وقتی فشار بیاورند، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. مجیدی از جنس استقلال است و واقعاً برای این تیم تلاش می‌کند. نباید به این سادگی از مهره‌های اصلی بگذرید. مجیدی سرمایه استقلال است و نباید راحت بگذارند او برود. به نظرم دوباره در باشگاه استقلال خیانت شده است تا همان سناریوی قبلی که برای استراماچونی پیاده شد، این بار برای مجیدی تکرار شود. ما همه یک تیم هستیم، از بازیکنان گرفته تا کادر فنی، کادر پزشکی و تدارکات و نمی‌گذاریم کسی به آن رخنه کند. اگر کسی را برای تغییرات بردارند، همه ما را برداشته‌اند.»

ترکیب احتمالی استقلال

استقلال در حالی مقابل گل‌گهر قرار می‌گیرد که سیدحسین حسینی همچون همیشه دروازه‌بان است. محمد دانشگر، روزبه چشمی و شاهین طاهرخانی در خط دفاع بازی می‌کنند. علی کریمی، مسعود ریگی، وریا غفوری، هرویه میلیچ و آرش رضاوند در خط میانی و ارسلان مطهری و علی دشتی در خط حمله به میدان خواهند رفت. احتمالاً مهدی قائدی هم اگر به شرایط ایده‌آل برسد می‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند. ضمن اینکه شانس فرشید اسماعیلی هم برای ورود به ترکیب کم نیست.


Page Generated in 0.0046 sec