printlogo


کد خبر: 206399تاریخ: 1398/12/8 00:00
سالن کنفرانس

باید مسئولیت گل‌های خورده را بپذیریم
گل‌محمدی: دیگر نباید به بازی سپاهان فکر کنیم


یحیی گل‌محمدی که برای مقابله با ویروس کرونا با دستکش‌های بهداشتی در نشست خبری حاضر شده بود، قبل از حضور در سالن نشست به روش ورزش‌های رزمی دست‌های خود را مشت کرد و به خبرنگاران سلام رزمی داد. وی با گفتن کلمه اوس به خبرنگاران سلام کرد و گفت: روزهای سختی را تجربه می‌کنیم. مردم را باید بیشتر دوست داشته باشیم. گرانی‌ها یک طرف و ویروس کرونا هم طرف دیگر. خودمان بیشتر باید مراعات کنیم. با برخی فروشنده‌ها که سوء‌استفاده می‌کنند برخورد کنند.»
بازی: بازی سختی داریم. با تیم با کلاس و منسجمی بازی داریم. در ورزشگاه خالی بازی می‌کنیم و امیدوارم روز خوبی برای ما باشد. امیدوارم انسجام تیمی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت‌های گل‌مان به خوبی استفاده کنیم تا شرایط یک بازی خوب و تماشاگر پسند داشته باشیم.
بیرو یا رادو: برای ترکیب باید تا فردا(امروز) منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد الان نمی‌شود در مورد ترکیب فکر کرد و گل خوردنمان هم زیاد ربطی به فرد ندارد. مسئولیت گل‌هایی که می‌‌خوریم باید بر عهده بگیریم و کل تیم مسئولیت را بر عهده می‌گیرد. در این مسابقات بازی‌های سختی داشتیم. دو بازی آسیایی مقابل تیم‌های خوب بوده و یک بازی هم با استقلال داشتیم. دو گل از 6 گل را با اشتباه داوری دریافت کردیم. گل اول استقلال و الدحیل طبق نظر کارشناسان مردود بوده و می‌توانسته آن گل‌ها رقم نخورد. من به تیمم اعتقاد کامل دارم و در شرایط سخت بازیکنانم بهترین بودند. باید انسجام بیشتری داشته باشیم. از نظر روحی و بدنی هم آماده‌ایم و اتفاقاتی هم که رخ داده باعث همدلی و اتحاد بیشتر بازیکنان ما شده است.
نیامدن استوکس:‌ او یک روز از من فرصت بیشتری خواست تا بیشتر استراحت کند ما هم تمرین‌مان سبک بود، من هم برای اینکه از نظر روحی و روانی به تیم کمک شود به او این فرصت را دادم اما متأسفانه او برنگشت. ما این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی قرار داده‌ایم.
بازی با تیم سابق: همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم شهرخودرو تیم خوبی است. پرسپولیس هم توانمندی‌‌های زیادی دارد و می‌خواهد به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. با توجه به شناخت خوبی که داریم می‌خواهیم بازی خوبی انجام بدهیم.
مخالفت با برگزاری بازی‌ها: شرایط سخت است قبول داریم اما مرجعی مثل وزارت بهداشت داریم که آنها مسائل را تأمین می‌کنند و هر تصمیمی که مراجع بالاتر بگیرند ما از آن تبعیت می‌کنیم.
حاشیه‌های بازی سپاهان:‌ واقعیت این است که در چند روز اتفاقات زیادی رخ داد که خودم احساسم این بود که تمرکز تیم برای بازی با شهرخودرو به هم ریخته باشد. دیروز(سه شنبه) خیلی با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواستم که تمرکزشان روی بازی آینده‌شان باشد. هر اتفاقی که در بازی سپاهان افتاد یا خواهد افتاد دیگر تمام شده است. هر چند این مسائل باعث شد بازیکنان به سمت و سوی مسائل حاشیه‌ای کشیده شوند اما از آنها خواسته‌ام تمرکزمان بیشتر روی حریف آینده‌مان باشد و با تمرکز مقابل شهرخودرو بازی کنیم.
رضایت از اوساگونا: بله او شاید گل نزده باشد اما پاس گل داده و تلاش خود را انجام می‌دهد. بازیکن خوبی است اینکه اوساگونا نیمکت‌نشین بوده دلیلش این نیست که بازیکن خوبی نبوده بلکه ملاحظات را در نظر می‌گیریم و شرایط فنی دو تیم و ترکیب تیم را در نظر می‌گیریم.




بازی با التعاون به تعویق افتاد

بنا بر اعلام امیرعلی حسینی مدیر روابط یین الملل باشگاه پرسپولیس طبق ایمیل و نامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ارسال کرده، دیدار پرسپولیس- التعاون عربستان که قرار بود هفته آتی در دبی برگزار شود، لغو شد .مومنی از کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به اطلاع حسینی رساند. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه التعاون خواست با توجه به مخالفت اولیه کویت از میزبانی در دیدار برگشت تا جمعه ششم مارس ۲۰۲۰ کشور دیگری را به عنوان میزبان دیدار برگشت این بازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نماید، مگر اینکه تا آن زمان کویت موافقت خود را اعلام کند.




 


Page Generated in 0.0040 sec