printlogo


کد خبر: 206397تاریخ: 1398/12/8 00:00
پرسپولیس – شهرخودرو، ساعت: 18:30
انتقام از خودی در سکوت

ایران ورزشی– بعد از لغو بازی با سپاهان پرسپولیس فرصت این را داشت تا با شرایط بهتر و فرار از بازی‌های سنگین و فشرده آماده مصاف با شهرخودرو شود. در واقع اگر بازی با التعاون لغو شود این مسابقه آخرین دیدار از مقطع پرفشار و دشوار یحیی و تیم اوست که به دست آوردن تمام امتیازها در آن اهمیت فراوانی دارد.
اختلاف پرسپولیس و حریف مشهدی در رتبه اول و پنجم جدول فقط شش امتیاز است و شهر خودرو هم یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می‌آید پس این مسابقه هم از دسته بازی‌های شش امتیازی خواهد بود، با این حال شرایط ویژه‌ای که در این مسابقه حکمفرماست کار را دشوار می‌کند.
انتشار ویروس کرونا و هراس از ابتلا به بیماری یک طرف، بارش شدید باران در دو سه روز گذشته از طرف دیگر باعث شد پرسپولیس به اندازه کافی و آنطور که می‌خواهد برای این مسابقه آماده نشود. در عین حال شاید همین که در این روزهای سخت مصدوم و محرومی ندارد یک نکته مثبت به حساب می‌آید و دست یحیی برای شکست حریف پر به نظر می‌رسد. این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار می‌شود و حتماً این سکوت زجرآور به ضرر میزبانی است که دوست دارد اختلافش با تعقیب‌کنندگان را بیشتر کند. نکته ویژه این مسابقه تقابل یحیی گل‌محمدی با تیمی است که تا همین یک ماه قبل هدایتش را برعهده داشت. یحیی با همین شهر خودرو پرسپولیس را در مشهد شکست داده و حالا باید انتقام آن برد را از تیم خودش بگیرد که به نظر نمی‌رسد کار راحتی باشد.
شهرخودرو در آستانه این بازی دو بازیکنش را به خاطر محرومیت از دست داده و پرسپولیس هم ترکیب اصلی‌اش در بازی برگزار نشده مقابل سپاهان را لو داده که می‌تواند به ضررش باشد. در عین حال آشنایی یحیی با ریزترین نکات فنی تیمش به علاوه آشنایی شهر خودرو با افکار تاکتیکی یحیی می‌تواند این مسابقه را کاملاً ویژه و احتمالاً نزدیک کند.

 


Page Generated in 0.0093 sec