printlogo


کد خبر: 201202تاریخ: 1398/9/26 00:00
سوژه روز
سپاهان یا استقلال؛ وسوسه پژمان!


پژمان منتظری را مدافعی کلاسیک می‌دانند که نظیرش در 10 سال گذشته فوتبال ایران ظهور نکرد. مدافعی که اول بار توسط ناصرحجازی به استقلال ملحق شد و آرام، آرام پله‌های ترقی را پیمود. منتظری در سال‌های آغازین فوتبالش مدافع مطمئنی نبود اما هر چه در استقلال پوست انداخت، باتجربه‌تر شد به طوری که بعد‌ها از او به عنوان بازیسازترین مدافع فوتبال ایران یاد شد.
منتظری بعد از اینکه در استقلال به مهره‌ای کلیدی بدل شد، توانست چشم مربیان تیم ملی را هم به سوی خود جلب کند و یکی از مهره‌های کلیدی تیم کارلوس کی‌روش باشد. حسن بازی منتظری آرامش ذاتی در بحرانی‌ترین دقایق بازی بود که حتی مقابل غول‌های فوتبال دنیا نیز این رویه حفظ شد. با عقبه‌ای که منتظری از خودش برجا گذاشت، پیش‌بینی می‌شد که در بهترین شرایط ممکن از استقلال برود اما جدایی او از این تیم بسیار تلخ رقم خورد.
 منتظری در حالی از تیم محبوبش کنار رفت که خود، دست‌های پشت پرده و برخی شیطنت‌ها را در تسریع این خداحافظی دخیل می‌دانست.
پژمان پیش از اینکه فصل نوزدهم شروع شود و در حالی که می‌شد او را همچنان بازیکن استقلال دانست با انتشار مصاحبه‌ای به برخی دسیسه‌ها به محوریت عناصر پشت‌پرده اشاره کرد - عناصری که گفته می‌شود دوباره در حال نزدیک شدن به استقلال هستند - که حرف‌های او نشان می‌داد در سال‌های اخیر چه به این باشگاه گذشته است.
از مصاحبه‌های آن روزهای منتظری می‌شد این برداشت را داشت که او بی‌میل نبود لااقل نیم فصل دیگر در ترکیب استقلال باشد یا در فضایی پیراهن تیم محبوبش را کنار بگذارد که خبری از افشاگری‌ها نباشد اما روزگار با او کاری کرد که آنگونه از استقلال برود و از برخی حقایق رونمایی کند.
 
در حالی که لیگ برتر فوتبال ایران آرام، آرام به نقل و انتقالات نیم فصل نزدیک می‌شود زمزمه بازگشت منتظری به لیگ نیز دهان به دهان می‌شود! برخی از پیشنهاد غیررسمی باشگاه سپاهان برای جذب او پرده برداشته‌اند و برخی هم بر این باورند که منتظری دوست دارد حتی برای نیم فصل هم که شده پیراهن استقلال را دوباره به تن کند و با تیم محبوبش از دنیای فوتبال وداع گوید.
 درباره پیشنهاد سپاهان از تمایل امیر قلعه‌نویی برای بازی گرفتن از این مدافع پرده‌برداری شده است و روشن نیست که این مدافع باتجربه به اصفهانی‌ها پاسخ مثبت بدهد یا خیر. فولاد نیز بعد از منتفی شدن حضور منتظری در استقلال پیشنهادهایی برای این بازیکن داشت اما پژمان ترجیح داد بیرون گود باشد اما این حاشیه‌نشینی شاید برای مدافع سابق آبی‌ها نیز وسوسه تازه‌ای برای بازگشت ایجاد کند بخصوص اینکه حالا از سمت و سوی قلعه‌نویی نیز سیگنال‌های مثبتی ارسال شده است، هر چند که بازگشت به استقلال بسی جذاب‌تر و استراتژیک‌تر است و می‌تواند این بازیکن را به خواسته‌اش برساند.
 البته باشگاه استقلال اکنون وضعیت نامشخصی دارد. نه روشن است که سرمربی – هر که باشد - منتظری را می‌‌خواهد و نه مدیرعاملش.

 


Page Generated in 0.0044 sec