printlogo


کد خبر: 201200تاریخ: 1398/9/26 00:00
خبر و مصاحبه



زرینچه در کنار تیم امید



جواد زرینچه از ابتدای فصل به‌عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد اما بعد از بازی با پیکان که هواداران علیه او شعار دادند بسیار ناراحت شد و از سمت خود استعفا داد. او در بازی با شاهین هم روی نیمکت استقلال حضور نداشت تا جدایی او از جمع آبی‌ها قطعی به‌نظر برسد.
با این حال زرینچه دیروز در تمرین تیم امید ایران حضور پیدا کرد و سری به هم‌بازی‌های قدیمی‌اش که هم‌اکنون عضو کادر فنی این تیم هستند زد.
زرینچه در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت از تیم امید اینطور اظهارنظر کرد: «تنها چیزی که باید بگویم این است که از این تیم حمایت کنیم. از رسانه‌ها و باشگاه‌ها ممنونم. اگر همه کمک کنند من به این تیم امیدوارم. بازیکنان خوبی در تیم امید حضور دارند و اگر باشگاه‌ها بازیکنان را در اختیار تیم امید بگذارند خیلی امید هست که این تیم نتیجه بگیرد.»


قائدی: امیدوارم استراماچونی هرچه زودتر برگردد


روز گذشته در جریان تمرین تیم امید از مهدی قائدی بازیکن تیم امید به‌خاطر دادن گرمکن خود به یک کودک تقدیر شد. این بازیکن در مورد تقدیری که از او شد اینطور گفت: «خود من از این موضوع شوکه شدم. به من گفتند می‌خواهند تقدیر کنند اما علتش را نمی‌دانستم اما بعداً متوجه شدم به‌خاطر دادن گرمکنم به یک کودک بود. دست‌شان درد نکند. هدیه هم یک قاب عکس و لوگوی فدراسیون بود.» مهاجم استقلال درمورد شرایط تیم امید و اینکه استیلی گفته است همه بازیکنان در اختیار ما نیستند گفت: «اولین روز تمرین است و فردا بازیکنان باید به باشگاه‌شان بازگردند. چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که تمرکز خود را روی بازی‌های باشگاه و تیم ملی بگذاریم. امسال هم‌قسم شدیم که تیم به المپیک برود.» قائدی در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاد که در این یک سال شما خیلی متفاوت شدید و به بلوغ بیشتری رسیدید؟ گفت: «لطف خدا بود. از مربی‌ام هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من هم توانستم جواب اعتماد او را بدهم. امیدوارم استراماچونی زودتر بازگردد اما خبری از او ندارم.» مهاجم استقلال در مورد اینکه آقای گل لیگ است و فکر می‌کند در پایان این عنوان را کسب کند گفت: «همه سعی و تلاش من این است که استقلال موفق شود و هدف دومم فعلاً آقای گلی است. اول به موفقیت استقلال فکر می‌کنم در کنار آن به آقای گلی و بهترین پاسور.»


محمد‌رضایی: اگر استرا نمی‌آید
زودتر بگویند


عباس محمدرضایی بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای این تیم و پیروزی استقلال برابر شاهین بوشهر می‌گوید: «آبی‌پوشان از روز اول توسط استراماچونی درست چیده شده‌اند و حالا می‌بینید با توجه به اینکه سرمربی تیم دو بازی در کنار تیمش نیست اما استقلال همان روند را ادامه می‌دهد و توانسته به موفقیت هم دست یابد. این نشان دهنده آن است که عملکرد سرمربی در استقلال حرفه‌ای بوده و هر روز بازیکنان با تذکرات او پیش می‌روند اما اگر این روند بخواهد ادامه یابد مطمئناً رفته رفته شرایط عوض خواهد شد و استقلال نمی‌تواند نتایج قابل قبولی کسب کند.» محمد‌رضایی در ادامه می‌گوید: «این روزها استقلال بدون مدیرعامل، سرمربی و سرپرست پیش می‌رود. متأسفانه باید هرچه زودتر فکری به حال تیم کرد. روند انتخاب مدیرعامل باید زودتر انجام شود. اگر قرار نیست استراماچونی بیاید بهتر است هرچه زودتر سرمربی هم مشخص شود چون با این شرایط استقلال به بن‌بست خواهد رسید و نمی‌تواند در بازی‌های آینده موفق باشد. بهتر است هرچه زودتر سرمربی ایتالیایی تیم، تکلیف را مشخص کند که آیا واقعاً برگشتی به ایران خواهد داشت یا نمی‌خواهد روی نیمکت استقلال بنشیند. در صورت نیامدن استراماچونی وضعیت استقلال مشخص شود.»
هافبک سابق استقلال در پایان و در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر ماشین‌سازی می‌گوید: «امیدواریم استراماچونی پنجشنبه روی نیمکت باشد. ماشین‌سازی تیم بزرگی است و بازی مقابل آن سخت است. استقلال نیاز دارد برای ادامه صدرنشینی این دیدار را هم با پیروزی به پایان برساند و حضور سرمربی در کنار خط کمک مؤثری به استقلال خواهد کرد. به طور حتم شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم خواهیم بود و آرزو می‌کنم این استقلال باشد که با حمایت هواداران و حضور سرمربی کنار خط برنده این بازی سخت باشد.»


 برهانی: از قائدی می‌خواهم به آقای گلی فکر نکند


آرش برهانی بازیکنی که 9 سال برای استقلال بازی کرد و چند سالی است فوتبال را کنار گذاشته است در خصوص شرایط فعلی این تیم اینطور می‌گوید: «به عقیده من استقلال شرایط خوبی دارد، چون در صدر جدول رده‌بندی ایستاده و هواداران هم این استقلال را دوست داشتند. آنها برای چند سال، تیم را حمایت کردند تا به صدر جدول برسد و حالا نتیجه حمایت‌های خود را می‌بینند هر چند درست در همین روز‌های خوب، خبر‌های بد و تلخی را می‌شنویم. من هم مثل همه هواداران استقلال ناراحت و شاکی هستم. تیم‌مان تازه شکل خودش را گرفته بود و در هر دیدار، هم زیبا بازی می‌کرد و هم توانایی رقم زدن گل‌های زیادی را داشت. طبیعی است که همه ناراحت باشیم. کدام تیم را می‌شناسید که سرمربی، مربی، سرپرست و مدیرعامل نداشته باشد؟»
بازیکن سابق استقلال با تعریف و تمجید از بازیکنان استقلال در ادامه می‌گوید: «باید به بازیکنان استقلال خدا قوت بگویم، چون در بدترین شرایط ممکن تمرینات و بازی‌ها را دنبال می‌کنند. شخصاً در تمام دوران فوتبالم، چنین شرایطی را تجربه نکردم. امیدوارم این موضوع برای هیچ تیمی پیش نیاید. بازیکنان نشان دادند با تفکرات استراماچونی کاملاً آشنا هستند و نمایشی که مقابل شاهین شهرداری بوشهر داشتند، این موضوع را به خوبی ثابت کرد.» برهانی در مورد انتخاب مدیرعامل استقلال نیز اینطور اظهارنظر می‌کند: «برخی می‌گویند قرار است فتح‌الله‌زاده به باشگاه برگردد. نمی‌دانم بالاخره چه اتفاقی رخ می‌دهد اما فتح‌الله‌زاده از جنس استقلال است و هر بار که وظیفه مدیریت بر باشگاه را داشته، به خوبی از پس آن برآمده است. از این رو فکر می‌کنم او باتوجه به تجربیاتی که دارد، گزینه خوبی برای باشگاه باشد و بتواند به استقلال در این وضعیت کمک کند.» بازیکن سابق استقلال در خصوص زوج حمله این تیم نیز اینطور می‌گوید: «یکی از بهترین کار‌هایی که استراماچونی در استقلال انجام داد، ساختن یک زوج قدرتمند در خط حمله بود. دیاباته و مهدی قائدی با هم هماهنگ شده‌اند و چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنند. آنها با همین اتفاق می‌توانند بیشترین کمک را به استقلال در جهت پیشرفت داشته باشند. همچنین معتقدم مهدی قائدی نشان داد که فوتبالیست خوبی است. یکی از مصاحبه‌هایش را خواندم که گفته بود دیگر کاری به حواشی ندارد و بعد از خواندن این مصاحبه، واقعاً از قائدی خوشم آمد. البته به او یک توصیه‌ای می‌کنم. قائدی همین حالا بهترین گلزن لیگ است اما نباید به آقای گلی در این فصل فکر کند، چون روی فوتبالش تأثیر می‌گذارد.»

 


Page Generated in 0.0048 sec