printlogo


کد خبر: 199658تاریخ: 1398/9/6 00:00
نود ارومیه یک (6)- تراکتور تبریز یک (7)
پایان شگفتــی در خانـه

سه‌شنبه 5/9/98، مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی، ورزشگاه شهید باکری ارومیه، ساعت: 14:00، تماشاگر: بدون تماشاگر
نود ارومیه یک (6)
گل: سیروس صادقیان (55)
پنالتی‌ها: داود شاهواروقی، سیروس صادقیان، علیرضا قاسمی، آرمان سوداگر (گل نشد)، امید رضایی، سیدمحمد ابوترابی، آرمین مصطفوی، مهدی محمدی (گل نشد)
تراکتور تبریز یک (7)
گل: مسعود شجاعی (39)
پنالتی‌ها: کوین فورچونه، اشکان دژاگه، محمدرضا خانزاده، ویلیان میمبلا (گل نشد)، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمدرضا آزادی، سعید مهری
داور: امیر عرب‌براقی
کمک‌ها: محمد عطایی، علیرضا طاهرخانی
اخطار: سیدرسول حسینی (نود)
بازیکن برتر: محمدرضا اخباری (تراکتور)
نود ارومیه: سیدرسول حسینی، امین عباسی، داوود شاهواروقی، علی کرمی (88- آرمین مصطفوی)، فرشاد اسدی (76- آرمان سوداگر)، علیرضا قاسمی، سیروس صادقیان، سیدمحمد ابوترابی (90- مهدی محمدی)، وحید نعمتی، محمد عبادزاده، پیمان پورصادقی (111- امید رضایی)
سرمربی: وحید بیاتلو
تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی (91- سعید مهری)، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ویلیان میمبلا، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا (87- کوین فورچونه)، ساسان انصاری (72- محمدرضا آزادی)
سرمربی: مصطفی دنیزلی
بازی نود ارومیه و تراکتور تبریز تا روز قبل از برگزاری، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. هر بار در مورد این بازی خبرهای متفاوتی به گوش می‌رسید. در ابتدا گفته می‌شد بازی لغو شده اما بعد از آن شورای تأمین استان، با برگزاری بازی موافقت کرد ولی بدون تماشاگر. به هر حال بازی نود ارومیه و تراکتور در زمان تعیین‌شده برگزار شد که برخلاف انتظار شاهد یک بازی زیبا و خوب از تیم لیگ یکی بودیم. در این بازی هر 2 تیم حملات خوبی داشتند که تراکتور روی زیرکی کاپیتان خود به گل رسید. در دقیقه 39 پاس چیپ استثنایی ویلیان میمبلا به پشت مدافعان نود را مسعود شجاعی در موقعیت تک به تک با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد. بعد از این گل، نود سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند که خیلی زود به هدف خود رسیدند. در دقیقه 55 نودی‌ها کرنر را کوتاه کار کردند که شوت پورصادقی از زاویه بسته را اخباری به شکل ناقص برگشت داد اما در ریباند مجدداً توپ به پورصادقی رسید تا پاس او با یک حرکت آکروباتیک به مقابل دروازه خالی تراکتور را سیروس صادقیان زد تا گل تساوی نود به نام او ثبت شود. با این گل، بازی به تعادل کشیده شد و هر 2 تیم سعی کردند باز هم گل بزنند تا بازی در 90 دقیقه تمام شود اما دیگر هیچ گلی به ثمر نرسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه، هر 2 تیم محتاطانه‌تر کار کردند و در نهایت کار به پنالتی کشید که در پنالتی‌ها هم در نهایت درخشش محمدرضا اخباری باعث شد تراکتور برنده میدان شود و به مرحله یک چهارم پایانی صعود کند. به این ترتیب شگفتی‌سازی نود ارومیه در جام حذفی به پایان رسید، آن هم در یک بازی خانگی.




بازی نود ارومیه و تراکتور بدون تماشاگر نبود


تعدادی از هواداران آذربایجانی موفق شدند از نزدیک دیدار نود ارومیه و تراکتور را تماشا کنند. با اینکه شورای تأمین پیش از برگزاری بازی نود ارومیه و تراکتور تبریز اعلام کرده بود این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما تعداد زیادی از هواداران مقابل در ورزشگاه شهید باکری ارومیه رفتند تا شاید مجوز حضور پیدا کنند. هوادارانی که به در اصلی ورزشگاه ارومیه مراجعه کردند مجوز حضور نداشتند اما با این حال تعداد اندکی از آنها در فضایی پشت سکوها به صورت ایستاده موفق شدند به تماشای مسابقه نود و تراکتور بنشینند.
این افراد از در اصلی ورزشگاه ارومیه وارد نشده بودند و البته برخی از آنها هم کسانی بودند که در ورزشگاه کارهای اجرایی می‌کنند.

 


Page Generated in 0.0059 sec