printlogo


کد خبر: 199657تاریخ: 1398/9/6 00:00
دنیزلی: کارمان را با هدفی که آغاز کردیم ادامه می‌دهیم

مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل نود ارومیه راضی است و تأکید می‌کند قرمزپوشان تبریزی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر خواهند بود.
 دنیزلی که بعد از 3 شکست پیاپی تراکتور در لیگ برتر بارها اعلام کرد تیمش قهرمان لیگ برتر خواهد شد، حالا هم این مسأله را تکرار می‌کند. سرمربی تراکتور پس از پیروزی تیمش مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی می‌گوید: «بازی سختی بود. به‌ هر حال ما به راه‌مان در جام حذفی ادامه می‌دهیم و به این خوش‌بین هستم. با وجود این همه شرایط سخت زمین از بازی بازیکنانم خیلی راضی هستم. در چنین زمینی بازی کردن برای هر دو تیم سخت بود. خوشبختیم که پیروز از زمین خارج شدیم و به راه‌مان ادامه می‌دهیم. امیدوارم سال آینده تیم ارومیه را در لیگ برتر ببینیم.»
مصطفی دنیزلی در واکنش به اینکه تراکتور تیم قدرتمندی در لیگ برتر به حساب می‌آید اما با این وضعیت به سختی توانست نود ارومیه لیگ دسته اولی را شکست دهد، توضیح می‌دهد: «به ‌هر حال 24 ساعت قبل از بازی به ما گفتند این مسابقه برگزار نمی‌شود، بعد از آن ما دو ساعت تمرین با فشار بالا داشتیم و بعدش گفتند بازی می‌کنیم! یک سفر دو ساعت و نیمه هم تا ارومیه داشتیم. با این وجود فکر می‌کردیم بازی در 90 دقیقه تمام می‌شود اما نزدیک به دو ساعت طول کشید ولی خدا را شکر توانستیم ببریم و صعود کنیم. به راه‌‌مان ادامه می‌دهیم. به ارومیه هم تبریک می‌گویم، به خاطر عملکردش و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.»
 دنیزلی در مورد آخرین وضعیت احسان حاجی‌صفی و همچنین هدف تیمش در لیگ برتر می‌گوید: «حاجی‌صفی معالجه‌اش تمام شده و به زودی به تبریز برمی‌گردد. ما لیگ را با هر هدفی شروع کردیم، با همان هدف ادامه می‌دهیم. تا الان یک‌ سوم لیگ را پشت سر گذاشتیم، 10 بازی انجام داده‌ایم که شش بازی را خارج از خانه بودیم. از الان به بعد از هفت بازی آینده پنج بازی را در خانه خواهیم بود. هفته دهم را پشت سر گذاشتیم و باور دارم در هفته بیست ‌و ‌دوم جدول شکل خودش را پیدا خواهد کرد. اکنون در بالای جدول شش، هفت تیم در حال رقابت هستند که بعد از هفته بیست‌ و ‌دوم این تیم‌ها به دو یا سه تیم خواهند رسید که داخل آن تیم‌ها حتماً تراکتور هم خواهد بود. ان‌شاءالله در پایان هفته سی‌ام هم به هدفی که مدنظرمان است، خواهیم رسید.»



درگیری لفظی سرمربی و مدیرعامل نود با خبرنگاران


پس از شکست تیم نود ارومیه مقابل تراکتور تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی، وحید بیاتلو به محل برگزاری نشست خبری آمد تا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد که پس از درگیری لفظی او با یک خبرنگار، این نشست برگزار نشد. بیاتلو به یکی از خبرنگاران گفت که اولین بار است در ارومیه، نشست خبری برگزار می‌شود. پس از این صحبت، یک خبرنگار با سرمربی تیم ارومیه‌ای درگیری لفظی پیدا کرد که بیاتلو از این اتفاق ناراحت شد و نشست خبری را ترک کرد. بعد از این اتفاقات، یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه به جمع خبرنگاران آمد و او هم با آنها درگیری لفظی داشت. در نهایت خبرنگاران محل برگزاری نشست خبری را ترک کردند.

 


Page Generated in 0.0051 sec