printlogo


کد خبر: 199654تاریخ: 1398/9/6 00:00
گفت و گو

بوحمدان: بعد از شکست فولاد یک نفس راحت کشیدیم
تلاش می‌کنیم طلسم شکست‌ناپذیری
 مسجد سلیمان را بشکنیم



حمید بوحمدان بازیکن تیم ذوب آهن پایه‌گذار تک گل پیروزی بخش این تیم مقابل فولاد بود به همین بهانه گفت‌وگویی با هافبک تیم اصفهانی داشتیم.
  
بالاخره در هفته یازدهم از بحران پیروز نشدن خارج شدید و دومین برد فصل‌تان را در لیگ کسب کردید!
 خدا را شکر که در یک بازی سخت به پیروزی رسیدیم. چند هفته سخت را پشت سر گذاشتیم به همین دلیل بعد از پیروزی بسیار با ارزش‌مان یک نفس راحت کشیدیم. هر چند که خوب می‌دانیم این تازه شروع کار ما است و بازی‌های بسیار سخت و دشواری پیش رو داریم.
بردتان نتیجه‌ای عادلانه بود چون سرمربی تیم فولاد مدعی شده بود که بازی و موقعیت‌ها کاملاً در اختیار آنها قرار داشته؟
 بالاخره مشخص است وقتی تیمی تحت فشار باشد و  به گل برسد باید به بهترین شکل از گلش حفاظت کند. ما هم بازی را بعد از اینکه به گل رسیدیم مدیریت کردیم. تیم فولاد هم در نیمه اول هیچ موقعیتی نداشت اما ما بعد از آنکه در نیمه دوم عقب نشستیم و ... تیم آنها صاحب یکی دو موقعیت شد.
به لحاظ مالکیت بازی و موقعیتهای خلق شده تیمتان را مستحق برد می‌دانی؟
 برد ما کاملاً عادلانه بود چون به لحاظ مالکیت برتر بودیم و به لحاظ فرصتهای گلزنی هم دو سه فرصت خوب داشتیم که فقط از یکی از آنها استفاده کردیم اما مهم سه امتیاز بود که سزاوارانه به حق‌مان رسیدیم.
با دومین برد فصلتان در یازده هفته فکر می‌کنی تیمتان روی دور برد افتاده و دیگر دچار نوسان نخواهید شد؟
 ما همه تلاشمان را انجام می‌دهیم که به بردهایمان ادامه دهیم و در بازی آینده‌مان هم پیروز شویم و ان‌شاءالله برای سهمیه بجنگیم!
اما تیمتان در بازی آینده‌اش میزبان مسجد سلیمانی است که تاکنون باختی نداشته قادر به طلسم شکنی هستید؟
 مسجد سلیمان تیم خوبی است و تاکنون باختی نداشته اما ما هم تیم کوچکی نیستیم به همین دلیل با انجام یک بازی باکیفیت تلاش می‌کنیم تا طلسم مسجد سلیمان را بشکنیم و روی دور برد و روند موفقیت قرار بگیریم.
مقابل فولاد پاس گل را تو به بازیکن جوانتان دادی به لحاظ گلزنی و گلسازی آمارت چگونه است؟
 تاکنون یک گل و یک پاس گل در لیگ داشته‌ام و سعی می‌کنم بیش از پیش در خدمت تیم باشگاهی‌ام باشم و به‌عنوان یک بازیکن باتجربه خواسته‌های کادر فنی‌مان را در زمین پیاده کنم و به معنای واقعی همیشه در نرم خوب به انجام وظایفم بپردازم.


 


Page Generated in 0.0043 sec