printlogo


کد خبر: 199644تاریخ: 1398/9/6 00:00
گزارش اختصاصی


استقلالی‌ها امیدوار به بخشش بازیکن خاطی
صالحی: رأی بلبلی هفته آینده صادر می‌شود


مهدیه دریابیگی

جلسه رسیدگی به محرومیت محمد بلبلی مهاجم جوانی که ابتدای فصل به استقلال پیوست روز دوشنبه در کمیته استیناف برگزار شد و آبی‌پوشان با توضیحاتی که در این جلسه ارائه دادند به بخشش محرومیت این بازیکن امیدوار شدند. محمد بلبلی در حالی ابتدای فصل با آبی‌پوشان قرارداد منعقد کرد که با باشگاه سپیدرود قرارداد داشت و یک قرارداد هم با تیم فولاد امضا کرده بود و پرونده این بازیکن دو شاکی داشت که شکایت این دو باشگاه منجر به صدور حکم محرومیت شش ماهه برای این بازیکن شد. در پی درخواست باشگاه استقلال، جلسه رسیدگی به این پرونده در کمیته استیناف تشکیل شد و نماینده باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص جلب رضایت دو باشگاه شاکی ارائه داد. با توجه به مستندات ارائه شده از سوی باشگاه استقلال، آبی‌ها امیدوار به بخشش مدت باقی‌مانده از محرومیت این بازیکن جوان شدند که در این صورت احتمال اینکه بلبلی قبل از اتمام نیم‌فصل برای این تیم به میدان برود وجود دارد اما صالحی رئیس کمیته استیناف و اعضای این کمیته بعد از شنیدن توضیحات خود بلبلی و نماینده باشگاه استقلال قرار است چه حکمی را درباره این بازیکن صادر کننند؟ پیش از این پیش‌بینی شده بود در صورت اینکه بلبلی نصف محکومیت خود را سپری کند با درخواست باشگاه استقلال محرومیت این بازیکن نصف خواهد شد. برای اینکه از شرایط محرومیت بلبلی باخبر شویم به سراغ صالحی رئیس کمیته استیناف رفتیم تا توضیحات او را در این زمینه بشنویم. بعد از اینکه صحبت‌های بلبلی را شنیدید چه تصمیمی در خصوص محرومیت این بازیکن گرفتید؟ صالحی در این زمینه اینطور توضیح می‌دهد: «آقای بلبلی و نماینده باشگاه استقلال روز دوشنبه میهمان ما بودند و شرایط را توضیح دادند. اما هنوز تصمیمی در خصوص بلبلی نگرفتیم.»
به هر حال بعد از توضیحات این بازیکن باید به نتیجه‌ای رسیده باشید. نظر خودتان در مورد بخشش این بازیکن چیست؟ رئیس کمیته استیناف در پاسخ می‌گوید: «من در کمیته استیناف یک رأی دارم، برای صدور حکم ما با دیگر اعضا مشورت می‌کنیم و در نهایت یک رأیی صادر می‌کنیم پس من نمی‌توانم تا نظر آنها را نشنیده‌ام چیزی در خصوص پرونده بلبلی بگویم.»  رأی نهایی در مورد بلبلی چه موقع صادر می‌شود؟ صالحی در این خصوص می‌گوید: «هفته آینده رأی بلبلی را صادر می‌کنیم.»
 صالحی روز گذشته در خصوص رأی نهایی پرونده محرومیت بلبلی همه چیز را به هفته آینده موکول کرد اما شرایط نشان می‌دهد به احتمال زیاد این بازیکن به دلیل اینکه نصفی از محرومیت خود را سپری کرده، مابقی محرومیتش به حالت تعلیق درآید و بلبلی بتواند در ادامه برای استقلال بازی کند.

 


Page Generated in 0.0054 sec