printlogo


کد خبر: 199643تاریخ: 1398/9/6 00:00
پیراهن شماره 7 اندازه دیاباته بود





شیخ دیاباته کم کم در ترکیب استقلال جا می‌افتد و هر چه از زمان حضور او در ایران می‌گذرد، شاهد بازی‌های بهتری از این مهاجم مالیایی هستیم.
دیاباته بعد از گل‌هایی که در بازی گذشته استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند، مقابل نساجی هم در خط حمله آبی‌ها عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست هواداران و کادر فنی را راضی کند.
دیاباته اگر چه مقابل نساجی پایش به گل زدن باز نشد اما نمی‌شود از نقش او در کسب ششمین پیروزی متوالی استقلال در لیگ برتر چشم‌پوشی کرد. او با انگیزه خاصی این روزها در ترکیب تیمش بازی می‌کند و بازیکن مؤثری محسوب می‌شود. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که پیراهن فرهاد فقط به تن دیاباته اندازه باشد.
مدت‌ها بود که شماره 7 استقلال بدون وارث مانده بود، یعنی بازیکنان زیادی آمدند این پیراهن را با اصرار به تن کردند اما شماره 7 استقلال به تن هیچ بازیکنی اندازه نبود. حسن بیت‌سعید و بختیار رحمانی دو نفر از همان بازیکنانی بودند که با اصرار پیراهن فرهاد مجیدی را به تن کردند اما هیچ کدام نتوانستند حتی اندک موفقیتی در استقلال داشته باشند و خیلی زود از این تیم خداحافظی کردند.
داشت کم‌کم باور استقلالی‌ها می‌شد که پیراهن شماره 7 را بایگانی کرده و به هیچ بازیکن دیگری ندهند که یکدفعه سر و کله دیاباته‌ای پیدا شد که نزدیک دو متر قد داشت و از نظر فیزیکی اصلاً شبیه فرهاد نبود اما در کمال ناباوری همین بازیکن با فیزیک بدنی کاملاً متفاوت وقتی پیراهن فرهاد را پوشید کاملاً به تنش اندازه شد و این روزها وسط زمین یادآور فرهاد است.
شیخ دیاباته با گام‌های بلند و ظاهری کاملاً متفاوت توانسته در کنار ریز‌نقش‌ترین بازیکن استقلال بیشترین گل‌ها را طی هفته‌های اخیر بزند. آنقدر دیاباته در چند مدت اخیر خودش را در دل هواداران استقلال جا کرده که در بازی استقلال و نساجی بخش اعظم نگرانی‌های هواداران استقلال مربوط به محرومیت احتمالی این بازیکن می‌شد اما علی صفایی داور بازی وقتی سوت پایان بازی را زد، استقلالی‌ها نفس راحتی کشیدند چرا که شیخ توانست بدون گرفتن کارت زرد از قائمشهر برگردد و می‌تواند همراه استقلالی‌ها به اصفهان برود.
رقابت این روزهای دیاباته و قائدی برای رسیدن به گل دیدن دارد و توانسته خط حمله استقلال را به بهترین خط حمله لیگ تبدیل کند.


 


Page Generated in 0.0057 sec