printlogo


کد خبر: 199642تاریخ: 1398/9/6 00:00
نقل قول


فتحی: به زودی بدهی استراماچونی را می‌دهیم


مدیرعامل استقلال همواره باید پاسخگوی سؤال‌هایی درباره مشکلات مالی باشگاه باشد. فتحی در نطقی تازه به این موضوع اشاره کرده است: «مشکلات مالی گریبانگیر همه باشگاه‌ها است و حتی در کل کشور تأثیر گذاشته. بله، ما بابت قرارداد امسال به همه بازیکنان در همان ابتدای فصل مطالباتشان را پرداخت کردیم ولی در پرداختی آخر که همین چند روز پیش اتفاق افتاد اگر اشتباه نکنم فقط به 3-4 نفر پول ندادیم. بابت فصل گذشته نیز تقریباً با بازیکنان تسویه شده است و به زودی هم مجدداً درصد دیگری از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت می‌شود.»  فتحی تأکید کرده که پرداخت پول استراماچونی در اولویت باشگاه است: «پرداخت بدهی آقای استراماچونی نیز اولویت اصلی باشگاه و هیأت مدیره است و بخشی از مطالبات وی نیز تا روزهای آینده پرداخت خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و پول پرداخت بخشی از قرارداد این مربی نیز تأمین شده است.» استراماچونی در نشست خبری تأکید داشت که هنوز روی نیمکت نیاز به بازیکن دارد و امیدوار است که باشگاه در جذب بازیکن خوب عمل کند. آیا مدیران استقلال هم به این موضوع توجه دارند؟ فتحی پاسخی برای این سؤال دارد: «ما با مربیان تیم هماهنگ هستیم و برای جذب مهاجم منتظر هستیم تا پنجره نقل و انتقالات باز شود. امیدواریم با هماهنگی کادر فنی بتوانیم یک مهاجم خوب برای نیم‌فصل دوم به تیم اضافه کنیم.»



همیشه مدعی قهرمانی هستیم
وریا غفوری: مشکلات مالی پابرجاست!


وریا غفوری دلیل نتیجه گرفتن استقلال را تمرینات خوب پیش فصل می‌داند: «در شروع فصل، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان آماده بودند اما به خاطر تغییراتی که انجام شده بود، ناهماهنگی‌هایی وجود داشت. ضمن اینکه در چند دیدار بدشانس بودیم اما در ادامه با کمک مربیان و همت بچه‌ها، شرایط تیم تغییر کرد. نکته مثبت این است که بازیکنان می‌دانند چه کارهایی باید انجام دهند و چه هدفی دارند. همه با تمام وجود بازی می‌کنند و می‌خواهند در هر بازی کیفیت فنی بالای خودشان را نشان دهند.
 وریا به ابتدای فصل اشاره دارد که هیچ اعتمادی به استقلال وجود نداشت: «ابتدای فصل جو منفی زیادی بود و اعتمادی به تیم ما وجود نداشت اما نشان دادیم کسانی که در مقطعی علیه ما حرف‌هایی زدند، خیلی زود قضاوت کردند. برخی‌ها، حرف‌های کلیشه‌ای زدند اما شرایط استقلال تغییر کرد و بازیکنان کیفیت خودشان را نشان دادند. بازیکنان استقلال نشان دادند بزرگ هستند و به کمک مربیان شرایط را تغییر دادند. استقلال در این دو، سه ساله شرایط خوبی نداشت، هر چند شرایط بدی هم نداشت اما امسال وضعیت تغییر کرده و بازی به بازی پیش می‌رویم. ما باید بجنگیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم. نباید اجازه دهیم این پیروزی‌ها مقطعی باشد.» وریا تأکید دارد که تیمش این فصل برای قهرمانی خواهد جنگید: «استقلال همیشه مدعی قهرمانی بوده است. امسال برای این هدف می‌جنگیم و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. هدف ما در حال حاضر این است که بازی به بازی شرایط خوبی داشته باشیم.»
کاپیتان استقلال در پایان حرف‌هایش مشکلات مالی تیمش را دوباره تأیید کرد: «مشکلات مالی همیشه در استقلال بوده، امسال هست و سال‌های بعد نیز وجود خواهد داشت، چون این مشکل ریشه‌ای است و ارتباطی به فلان مدیرعامل ندارد. یکسری از مدیران می‌توانند این شرایط را کنترل کنند و برخی هم نمی‌توانند. مشکلات ما همچنان پابرجاست و اختلاف حساب بین بازیکنان و باشگاه وجود دارد. باشگاه باید بازیکنان را بخواهد و تکلیف قراردادها را مشخص کند تا همه چیز شفاف باشد.»


Page Generated in 0.0056 sec