printlogo


کد خبر: 199639تاریخ: 1398/9/6 00:00
خبر

استقلال نیم‌فصل به اردوی خارجی می‌رود
 با هماهنگی کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال این تیم در تعطیلات نیم‌فصل، راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد. قرارداد برگزاری یک اردوی 10 الی 12 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس امضا شده و اعضای تیم استقلال در تعطیلی لیگ یک اردوی آماده‌سازی را در خارج از ایران برگزار خواهند کرد.
هماهنگی برگزاری این اردو طی هفته‌های اخیر صورت گرفته و آبی‌پوشان بعد از برگزاری دیدارهای هفته هفدهم و با آغاز تعطیلات نیم‌فصل راهی اردو خواهند شد. هفته هفدهم لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ روز 6 دی ماه برگزار می‌شود و لیگ برتر پس از پایان این هفته تا روز 11 بهمن تعطیل خواهد بود.

 


باقری آمد، زکی‌پور همچنان مصدوم
  تمرین استقلال بعد از بازی با نساجی مازندران دیروز از ساعت 15:30 در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. میلاد زکی‌پور به دلیل مصدومیت حضور نداشت اما فرشید باقری که با استقلالی‌ها راهی قائمشهر نشده بود، حضور داشت. روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی که در جریان بازی دچار مصدومیت جزئی شدند روز گذشته جدا از سایرین ریکاوری کردند. با شروع تمرین بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند بعد از نرم‌دوی و تمرینات بدنی زیر نظر کاسر، راهی استخر و سونا شدند. بقیه تیم در قالب دو گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند. استقلال روز شنبه آینده در ورزشگاه نقش‌جهان میهمان سپاهان خواهد بود.


Page Generated in 0.0058 sec