printlogo


کد خبر: 199613تاریخ: 1398/9/6 00:00
لشکرکشی تزارها با مربی ایرانی به اسپانیا
شاگردان هروی به مادرید رفتند



در حالی که کاروان کاراته ایران با هدایت شهرام هروی سرمربی تیم ملی کشورمان تهران را به مقصد مادرید محل برگزاری لیگ جهانی کاراته ترک کرد، تیم ملی کاراته روسیه نیز با هدایت حسین روحانی سرمربی ایرانی خود دیروز راهی محل برگزاری هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا شد.
حسین روحانی یکی از قهرمانان پرافتخار کاراته ایران ماه گذشته با عقد قراردادی یکساله با فدراسیون کاراته روسیه تا المپیک توکیو هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان این کشور را برعهده گرفت.
حسین روحانی 4 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی جهانی، 2 مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی دوحه و بوسان و 2 مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد. روحانی به مدت 7 سال مربی تیم ملی بزرگسالان بود.
تیم ملی کاراته این کشور با ترکیب 16 ملی‌پوش در بخش مردان و بانوان روز گذشته مثل کاروان کاراته ایران راهی اسپانیا شد تا در هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا که جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 محسوب می‌شود با هدایت روحانی شرکت کند.
این برای اولین بار است که تیم ملی کاراته روسیه با یک سرمربی ایرانی راهی مسابقات بین‌المللی شده است. این رقابت‌ها که آخرین رویداد در سال 2019 است از 8 تا 10 آذرماه به میزبانی شهر مادرید برگزار می‌شود. تیم ملی کاراته ایران نیز با ترکیبی از ستاره‌های عنواندار خود همچون امیر مهدی‌زاده، سجاد گنج‌زاده، صالح اباذری، ذبیح‌الله پورشیب، بهمن عسگری و... در بخش مردان و حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار، سارا بهمنیار و... راهی این دوره از رقابت‌ها شده تا شرایط امتیازی خود را برای حضور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو هموار کند.

 


Page Generated in 0.0061 sec