printlogo


کد خبر: 199610تاریخ: 1398/9/6 00:00
خبر کوتاه


هفته نهم لیگ برتر والیبال
جدال جذاب شهرداری‌ها در ارومیه


هفته نهم لیگ برتر والیبال فردا با شش مسابقه برگزار خواهد شد. هفته ما قبل پایانی لیگ برتر پیش از تعطیلی طولانی این رقابت‌ها در شش شهر کشور برگزار می‌شود و تیم‌ها نهمین بازی خود را برگزار می‌کنند.
تیم والیبال پیکان در هفته نهم لیگ برتر با توجه به استراحت تیم سپاهان و بازی سختی که گنبدی‌ها مقابل کاله دارند، این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل خاتم اردکان به رده دوم جدول صعود کند. تیم خاتم از 5 بازی خود تنها یک پیروزی دارد و بحران در این تیم سبب شد تا سرمربی این تیم استعفا دهد اما با پیشنهاد مسعود آرمات موافقت نشد.
بازی جذاب این هفته در ارومیه و بین دو تیم شهرداری این شهر و شهرداری ورامین برگزار می‌شود. شهرداری ورامین تاکنون نباخته و 7 پیروزی متوالی در کارنامه دارد و شهرداری ارومیه با هدایت مصطفی کارخانه پس از 2 شکست در ابتدای فصل به 3 پیروزی متوالی رسیده است. تیم شهروند اراک نیز در سالن خالی از تماشاگر تیم شهداب یزد به دنبال نخستین پیروزی خود است.
برنامه دیدارهای هفته نهم:
کاله مازندران – شهرداری گنبد
شهداب یزد – شهروند اراک
فولاد سیرجان ایرانیان – سایپای تهران
شهرداری ارومیه – شهرداری ورامین
پیکان تهران – خاتم اردکان
پیام خراسان – راه‌یاب ملل مریوان
تیم سپاهان در هفته نهم استراحت می‌کند


ناظر فدراسیون جهانی والیبال به تهران سفر می‌کند

ناظر فدراسیون جهانی والیبال برای بررسی امکانات میزبانی تهران برای لیگ ملت‌های ۲۰۲۰ هفته آینده به تهران می‌آید.
کریستین واسمر، ناظر آلمانی فدراسیون جهانی جهت بررسی امکانات میزبانی تهران برای لیگ ملت‌های والیبال 2020، روز یکشنبه هفته آینده (10 آذر) به تهران می‌آید و در این سفر یک‌روزه، از سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی و سایر امکانات لازم برای میزبانی این مسابقات، بازدید خواهد کرد.
واسمر که در لیگ ملت‌های 2019 هم به عنوان ناظر در ایران حضور داشت، در این سفر جلسه‌ای نیز با مسئولان فدراسیون والیبال ایران خواهد داشت.
مرحله مقدماتی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2020، در پنج هفته و از دوم خرداد تا اول تیر سال 1399 خواهد بود و هفته چهارم به میزبانی تهران در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی با حضور تیم‌های ایران، برزیل، استرالیا و اسلوونی برگزار می‌شود.

 


ماراتن رقابت وزارتی‌ها در انتخابات دوومیدانی
 داوری و اسبقیان هم ثبت نام کردند


10 نفر دیگر برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی ثبت‌نام کردند تا شمار مدعیان انتخابات این فدراسیون به 18 نفر برسد.
در آخرین روز ثبت‌نام انتخابات فدراسیون دوومیدانی 10نفر دیگر کاندیدا شدند. محمد شروین اسبقیان و افشین داوری دو کارمند ارشد وزارت ورزش هستند که برای چندمین بار برای انتخابات یک فدراسیون ثبت‌نام می‌کنند و این بار نیز کاندیدای دوومیدانی شدند، ضمن اینکه چند قهرمان سابق دوومیدانی از جمله احسان مهاجر شجاعی، مهدی مستجاب الدعوه و جعفر باباخانی نیز در روز پایانی ثبت‌نام کردند.
حسین جلالی که سابقه ریاست این فدراسیون را دارد از جمله نفراتی بود که در روز پایانی وارد کارزار انتخابات شد. حمید فردین‌پور، نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی هم کاندیدا شد.
پیش از این محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست سابق فدراسیون دوومیدانی، فرشاد سپهر مسئول حقوقی سابق فدراسیون دوومیدانی، مهدی مبینی از کارمندان وزارت ورزش، مجید کیهانی رئیس فدراسیون در دوره قبل، حامد جولایی، محققی، بابایی و روح‌الله عسگری ملی‌پوش سابق دوومیدانی در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.
لیست نهایی ۱۸ کاندیدای انتخابات دوومیدانی به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:
سید محمد شروین اسبقیان، جعفر باباخانی، کامبیز بابایی، علی اکبر تیرانداز، سید حسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، مصطفی زرین افضل، روح‌ا... عسگری، حمیدرضا فردین‌پور، سید علی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، احسان مهاجر شجاعی، مهدی مستجاب الدعوه و پژمان معتمدی.
 


Page Generated in 0.0058 sec