printlogo


کد خبر: 199607تاریخ: 1398/9/5 00:00
سوژه
ویلموتس مشکلات را تأیید کرد، فدراسیون نه تأیید، نه تکذیب!

رسول مجیدی

«نه تأیید می‌کنیم و نه تکذیب» این جدیدترین موضع فدراسیون فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر تیم ملی است که در دو روز گذشته چند باری تکرار شده. ابتدا در یک بیانیه درباره شایعه آمدن برانکو ایوانکوویچ و بعد شب گذشته در گفت‌وگوی امیر علوی، مدیر روابط ‌عمومی فدراسیون فوتبال با شبکه سه.
او به صراحت گفت این موضع «نه تأیید می‌کنیم و نه تکذیب» فقط درباره شایعه آمدن برانکو نیست و درباره سایر موارد هم کاربرد دارد. در عوض در آنسوی دنیا، در بلژیک، مارک ویلموتس تأیید کرده است که با فدراسیون فوتبال ایران وارد دعوای حقوقی شده. او شب گذشته در توییتی به زبان فرانسوی نوشت: «واقعیت این است که وضعیت غیرقابل تحملی برای من و دستیارانم به دلیل نقض جدی قراردادها توسط فدراسیون فوتبال ایران ایجاد شده است. پرونده توسط وکلای من در حال پیگیری است و قصد ندارم اظهارنظر دیگری انجام دهم.»
این توییت تا این لحظه تکذیب نشده است و حالا دیگر همه می‌دانند که فدراسیون فوتبال وارد یک مخمصه جدی شده است. البته ظاهراً مقامات فدراسیون به دنبال برگزاری یک جلسه با سرمربی بلژیکی هستند اما او چند روز است که ایمیل‌های فدراسیون فوتبال را بی‌پاسخ گذاشته. به نظر می‌رسد تمایل نداشتن ویلموتس به ادامه کار در ایران جدی است و او که قبل از بازی عراق هم نمی‌خواست به تهران بیاید حالا که قسط اول قراردادش را گرفته به فکر راه‌های قانونی برای برون‌رفت از شرایط موجود است و شاید خبری شدن مذاکره فدراسیون با برانکو به او برای فسخ راحت‌تر قرارداد کمک کند.
مشخص نیست که فدراسیون فوتبال چرا نتوانسته این مشکل را طوری مدیریت کند که متحمل شکایتی دوباره نشود.
حتی مشخص نیست که ماجرای مذاکره با برانکو صرفاً عاملی برای تحریک ویلموتس بوده یا واقعاً مدیران فدراسیون فوتبال به فکر کنار گذاشتن قطعی ویلموتس هستند.
فعلاً تنها چیزی که مشخص است ناراحتی ویلموتس و دستیارانش است. او حالا با آتویی که از فدراسیون فوتبال گرفته راحت‌تر از قبل می‌تواند به رفتن فکر کند و شاید حتی بتواند مبلغ کامل قراردادش را از هم ما بگیرد. اتفاقی که در این وانفسای اقتصادی کشور، قطعاً بخشودنی نیست و مدیران فدراسیون فوتبال باید به دلیل ریخت و پاش‌های میلیون دلاری‌شان در تیم ملی جوابگو باشند.



 


Page Generated in 0.0048 sec