printlogo


کد خبر: 199602تاریخ: 1398/9/5 00:00
سوژه
جلسه ویژه در باشگاه برای فرار از بدهی مالیاتی

روز گذشته در جلسه‌ای با حضور محمدحسن انصاری‌فرد، فرامرز دیناروند (مدیر امور مالی باشگاه) و دکتر علیرضا روزی طلب (مشاور مالیاتی)، روند ایجاد و انباشت بدهی‌ها و اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در خصوص رسیدگی‌‌های پرونده‌های مالیات سنوات گذشته در هیأت 251 مکرر و تأکیدات و تکالیف مدیریت مورد بحث قرار گرفت.
در این نشست ابتدا دیناروند گزارشی در خصوص حجم بدهی‌ها در حوزه‌های مالیاتی عملکرد، ارزش افزوده، تکلیفی و حقوق ارائه و دلایل ایجاد و انباشت آنها را ارائه کرد. وی با تأکید بر انضباط مالی انجام شده در سال‌های اخیر ضمن دریافت قبولی دفاتر از سوی سازمان امور مالیاتی و برخورداری شرکت از معافیت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های قانونی در قانون مالیات مستقیم در خصوص درآمدهای مشمول معافیت، خواستار استمرار و استقرار روند بهبود و اصلاح ساختار مالی برنامه‌ریزی شده در شرکت شد.
مشاور مالیاتی باشگاه هم درخصوص روند تشکیل پرونده و شکوائیه‌های ارائه شده در دبیرخانه هیأت 251 و نیز مستندات و لوایح موضوع بدهی‌های مالیاتی در چهار حوزه مالیات عملکرد، مالیات ارزش افزوده، مالیات تکلیفی و مالیات حقوق گزارشی را ارائه کرد و نسبت به فرآیند رسیدگی‌های انجام شده و دستیابی به رأی عادلانه و منصفانه از سوی مراجع با تعامل و سوابق موجود در سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که بزودی باشگاه پرسپولیس به نتایج مطلوبی خواهد رسید. انصاری‌فرد هم گفت سازمان امور مالیاتی همواره با باشگاه و بازیکنان تعامل و مساعدت داشته و با توجه به تکلیف مجمع شرکت به هیأت مدیره درخصوص تعیین تکلیف بدهی‌های مالیاتی و نیز موضوع روند خصوصی‌سازی باشگاه، یادآوری کرد شرکت و مجموعه مدیریت باشگاه از هرگونه اقدام در این زمینه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.


Page Generated in 0.0060 sec