printlogo


کد خبر: 199597تاریخ: 1398/9/5 00:00
پیش بازی


پرسپولیس - صنعت نفت آبادان، ساعت 16:15
بازی استراتژیک کالدرون

فقط چهار روز بعد از شکست تلخ مقابل نفت مسجدسلیمان در لیگ، پرسپولیس باید مقابل تیم دیگری از خوزستان بازی کند. این بار بازی در جام حذفی است اما مقابل یک تیم خوب لیگ برتری انجام می‌شود و به نظر جای هیچ ریسکی وجود ندارد. پرسپولیس که به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در این رقابت‌ها نمایش جالبی نداشته حالا در نقش مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی به این رقابت‌ها برمی‌گردد و امیدوار است اتفاقی را رقم بزند که همه شکست تلخ مقابل تیم تارتار را فراموش کنند. باخت چهارم در لیگ برتر بیشتر از آنچه کالدرون و کادر فنی‌اش تصور می‌کردند برای پرسپولیس بار منفی داشت. بعد از آن باخت بود که برای نخستین بار سکوها علیه کالدرون شعار دادند و خواستار برکناری این مربی آرژانتینی شدند. بلافاصله بعد از آن باخت کالدرون به باشگاه فرا خوانده شد و روبه‌روی مدیر باشگاهش نشست که گفته شد به او اولتیماتوم نرمی داده شده است.
حالا اما کالدرون می‌گوید هیچ اولتیماتومی به او داده نشده اما کیست که نداند فشار وحشتناکی روی اوست تا از این بازی سربلند و دست پر بیرون بیاید.
در عین حال بازی‌های جام حذفی قاعده خاص خودش را دارد و هر مسابقه 90 دقیقه‌ای برای برخی تیم‌ها حکم مرگ و زندگی دارد. در واقع امروز همانقدر که پرسپولیس به پیروزی در این بازی احتیاج دارد صنعت نفت نیز می‌خواهد به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسد و با تمام وجود و بدون ملاحظه کار خواهد کرد.
در نقطه مقابل پرسپولیس که به خاطر مشکلات فنی عدیده از جمله ناکارآمدی خط حمله و تغییرات عجیب و غریبی که کالدرون در ترکیب تیمش اعمال می‌کند شرایط فنی خوبی ندارد و در صورت ناکامی در این مسابقه رسماً وارد بحران خواهد شد. البته چنانچه از این مرحله سربلند عبور کند نیز با فراموشی شکست مقابل نفت مسجدسلیمان، با روانی آرام آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر و مصاف با نساجی خواهد شد تا مشخص شود این بازی حذفی بنا به شرایط خاص و موقعیت زمانی ویژه‌اش چقدر مهم و تأثیرگذار است و تا چه حد می‌تواند در ادامه راه پرسپولیس و کالدرون تأثیرگذار باشد.

تصمیمی که کادر فنی و باشگاه گرفتند
پرسپولیس لیستش را اعلام نکرد
ظاهراً قرار نیست از این به بعد باشگاه پرسپولیس لیست 18 یا 20 نفره خود برای مسابقاتش را لو بدهد. معمولاً روز قبل از مسابقات رسمی پرسپولیس خبر لیست پرسپولیس از طریق سایت رسمی این باشگاه اعلام می‌شد اما در آستانه بازی حساس مقابل صنعت نفت آبادان این اتفاق رخ نداد.
از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد دیگر قرار نیست خبر لیست 18 یا 20 نفره پرسپولیس در آستانه مسابقاتش اعلام شود چرا که دیگر تیم‌ها این اطلاع‌رسانی را انجام نمی‌دهند. در واقع باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده وقتی تیم‌های دیگر از خودشان اطلاع‌رسانی نمی‌کنند چرا این تیم باید آمار لیست و بازیکنانش را در آستانه هر مسابقه اعلام کند.
معمولاً خبر بیرون ماندن برخی بازیکنان پرسپولیس از لیست غیر از اطلاعاتی که به حریفان می‌دهد موجب گمانه‌زنی‌ها و حاشیه‌هایی هم می‌شود که ظاهراً مسئولان باشگاه پرسپولیس دنبال خنثی کردن این حاشیه‌ها بودند.
 


Page Generated in 0.0056 sec