printlogo


کد خبر: 199596تاریخ: 1398/9/5 00:00
طلبکار جدید پیدا شد
شکایت یک میلیاردی علی‌عسگری از پرسپولیس

یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرده و حال طلب دیگری که حدود یک میلیارد تومان است به سایر بدهی‌های دردسرساز باشگاه اضافه شده است.
حمیدرضا علی‌عسگری درباره شکایتش از باشگاه پرسپولیس گفته است: متأسفانه در این سال‌ها باشگاه پرسپولیس جز جواب سربالا دادن و کارهای خلاف عرف، کار دیگری نکرده است. من حدود 5، 6 سالی است طلب دارم اما هر بار که برای گرفتن مطالباتم اقدام کردم فقط به من جواب سربالا دادند. نمی‌خواستم کار به شکایت کشیده شود اما مجبور شدم شکایت کنم تا بتوانم بعد از چند سال به پولم برسم.
وی ادامه داد: البته با تغییر و تحولات مدیریتی که رخ داده نمی‌دانم تکلیف چه می‌شود اما هنوز با آقای انصاری‌فرد در خصوص مطالباتم صحبت نکرده‌ام. دو سال قبل می‌خواستم شکایت کنم و حتی پول آن را هم به حساب فدراسیون واریز کردم اما باز هم از این موضوع صرفنظر کردم چرا که پرسپولیس به گردن من حق دارد. با این همه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که احساس کردم باید از این باشگاه شکایت کنم چون رفتارهای برخی‌ با من به گونه‌ای بود که فقط خودم را سبک می‌کردم.
علی‌عسگری درباره اینکه گفته می‌شود طلب او از پرسپولیس نزدیک به یک میلیارد تومان است، گفت: درباره رقم مطالباتم فعلاً چیزی مشخص نیست اما باشگاه باید به مطالباتش عمل می‌کرد که این کار را انجام نداد.
 الان هم 5، 6 سال از زمانی که من از پرسپولیس طلب داشتم گذشته و می‌دانید که ارزش ریالی طلبم پایین آمده است.
من برادری‌‌ام را بارها ثابت کردم و امیدوارم که حالا آنها به تعهداتشان پایبند باشند. من چیز زیادی نمی‌خواهم و فقط طلبم را بعد از سال‌ها درخواست کرده‌ام.
 


Page Generated in 0.0060 sec