printlogo


کد خبر: 199595تاریخ: 1398/9/5 00:00
خبر کوتاه


تمرین آخر با قربانی
آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با صنعت نفت آبادان از ساعت 12 دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. البته بازیکنان قبل از حضور در زمین در سالن کنفرانس حاضر شده و در جلسه آنالیز شرکت کردند و پس از حضور در زمین، جلوی پای آنها قربانی انجام شد. پایان بخش تمرین دیروز، زدن ضربات پنالتی بود که همه بازیکنان در دو گروه در آن مشارکت داشتند. تمرین دیروز بدون مصدوم به اتمام رسید و تنها غایب تیم، بشار رسن بود.
 


فرشاد محروم نیست
فرشاد احمدزاده که بعد از اخراج در بازی مقابل شاهین بوشهر با رأی کمیته انضباطی یک جلسه دیگر محروم شده بود با گذراندن محرومیت خود می‌تواند سرخپوشان را در بازی حساس امروز در جام حذفی همراهی کند.
 


عدد ناامیدکننده
جلسه هماهنگی مدیران برای دیدار با صنعت نفت از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح دیروز در سازمان لیگ برگزار شد. در جریان این نشست، نماینده ورزشگاه آزادی اعلام کرد؛ با توجه به آخرین گزارش مربوط به پیش از شروع این جلسه، تعداد 3 هزار و 415 قطعه بلیت توسط هواداران خریداری شده است. فروش بلیت به هیچ وجه در ورزشگاه صورت نخواهد گرفت.
 


انتصاب مشاور فرهنگی
در حکمی از سوی محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس، علی اصغر بیژن‌پور به‌عنوان مشاور فرهنگی شرکت و باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. وی از زمره فعالان فرهنگی کشور به‌عنوان نویسنده و پژوهشگر، تهیه‌کننده و تولیدکننده آثار سمعی و بصری است.
 


ادامه غیبت‌های هاشمی
مهرداد هاشمی حدود 5، 6 باری است که در جلسات هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس حاضر نمی‌شود و به نظر می‌رسد دلیل این مساله اختلاف نظرها و مباحثی است که در هیأت مدیره این باشگاه به وجود آمده است. هاشمی در زمان مدیرعاملی ایرج عرب هم چند ماهی در جلسات هیأت مدیره حاضر نشد اما با برکناری عرب و حضور محمد حسن انصاری‌فرد، او دوباره در جلسات هیأت مدیره حضور پیدا کرد اما بعد از مدتی باز هم در نشست‌ها غیبت داشته است.


Page Generated in 0.0046 sec