printlogo


کد خبر: 196935تاریخ: 1398/7/23 00:00
سالن کنفرانس

ویلموتس: بازیکنانم تاریخ‌سازی می‌کنند

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین می‌گوید: «ما دو بازی داشتیم و ۶ امتیاز کسب کردیم. هدف ما برنده شدن در بازی سوم است. بحرین حریف سرسختی است. ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. بحرین سخت به حریف فرصت می‌دهد با این وجود ما سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم.»
او درباره اینکه آیا به دنبال تکرار نتیجه قبلی بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است یا نه، اینطور توضیح می‌دهد: «برد ۱۴ بر صفر تمام شده است. باید آن بازی را فراموش کنیم. واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می‌دهد. باید با صبر بالا مقابل این تیم بازی کرد. این بازی تفاوت زیادی با مسابقه کامبوج دارد. بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است. ما دو بازی متفاوت داریم. اگر بازیکنان ما تصور ‌کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبه‌رو می‌شوند.»
سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی که ایران در خارج از خانه بحرین را نبرده و ارزیابی‌اش از این مسابقه چیست، می‌گوید: «باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده‌ایم تاریخ را بالعکس کنیم. قطعاً با تمرکز بالا به مصاف حریف می‌رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ‌سازی می‌کنند‌.» او درباره کسب امتیازات در ادامه مسابقات معتقد است: «من نگاهم بازی به بازی است. سعی می‌کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم. هم اکنون ابتدای مسیر انتخاب جام جهانی هستیم. فلسفه‌مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت‌ها خواهد بود.»
ویلموتس درباره تفاوت دو بازی گذشته ایران مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج و دیدار با بحرین حرف‌هایی دارد: «هر بازی شرایط خودش را دارد. ما بحرین را آنالیز کردیم. این تیم ساده نیست و یک خط قوی در دفاع دارد. من هرگز بحرین را تیم ساده‌ای نمی‌دانم.»

 


طارمی: تیم جوان و باتجربه
امتیاز بزرگ تیم ملی است

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین می‌گوید: «بحرین تیم بسیار خوبی است و آنالیزها نشان می‌دهند در این بازی حریف سختی داریم. با همه احترامی که می‌گذاریم ما یک تیم جوان و خوب هستیم‌ و بازیکنان جوانی داریم که در جام جهانی هم بازی کرده‌اند. به اینجا آمده‌ایم که نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.» مهاجم تیم ملی کشورمان حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «خوشحالم که الان یک تیم جوان و باتجربه داریم. این موضوع نقطه ارزشمند و امتیاز بزرگی برای ما است. سبک بازی ما هم همانطور که آقای ویلموتس اشاره کردند تهاجمی‌تر شده است و این را در بازی‌های قبلی نشان دادیم. آینده‌نگری ما حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هست.» تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه‌شنبه ساعت 20 در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود.


 


Page Generated in 0.0042 sec