printlogo


کد خبر: 196930تاریخ: 1398/7/23 00:00
خبر کوتاه



شجاع از امروز در تمرین گروهی
شجاع خلیل‌زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو حدود یک هفته در تمرینات گروهی پرسپولیس حاضر نشد و زیر نظر کادر پزشکی این تیم به درمان مصدومیت خود پرداخت. بعد از اینکه MRI این بازیکن نشان داد که مصدومیت او جدی نیست به همین دلیل قرار است خلیل‌زاده دوباره تمرینات گروهی و پر فشار خود را آغاز کند. قرار است از فردا مدافع شماره 3 تیم پرسپولیس در تمرینات گروهی حضور پیدا کند تا هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد.
 
تمرین سبک‌تر از همیشه
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت یازده در غیاب ملی‌پوشان در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. بازیکنان پس از گرم کردن، به فوتبال هدفمند پرداختند. شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی هم بعد از گرم کردن کار خود را زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم دنبال کردند. تمرین دیروز با توجه به بازی دوستانه امروز در زمان 75 دقیقه‌ای و با فشار کمتری انجام شد. پس از تمرین، در مراسمی کوتاه، کلیه اعضای تیم، سالروز تولد سعید حسین پور را به او تبریک گفتند. پرسپولیس امروز از ساعت 11 پشت درهای بسته در یک بازی دوستانه به میدان خواهد رفت.

برزگر در دو قدمی پرسپولیس
پس از درخواست گابریل کالدرون مبنی بر جذب چند بازیکن جوان و مستعد، مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با آریا برزگر بازیکن 17 ساله تیم خلیج‌فارس شیراز انجام دادند. در پی این مذاکرات توافقاتی هم به دست آمد و به نظر می‌‌رسد اگر مشکل خاصی به وجود نیاید برزگر طی روزهای آینده قرارداد خود را به امضا خواهد رساند. برزگر چند ماه قبل هم مذاکراتی با پرسپولیس انجام داده بود اما به دلیل اینکه ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس حاضر به تهیه مسکن برای این بازیکن نشد به همین خاطر این قرارداد به امضا نرسید. اما انصاری‌فرد اعلام کرده که محل اسکان و زندگی مناسبی برای برزگر فراهم خواهد کرد. این بازیکن جوان در پست مهاجم بازی می‌کند و سهمیه زیر 19 سال به حساب می‌آید. نکته جالب در مورد این بازیکن مذاکره استقلال با باشگاه خلیج‌فارس شیراز است. باشگاه استقلال 12 مهر در نامه‌ای به باشگاه این بازیکن خواستار جذب برزگر شده بود.

 


Page Generated in 0.0057 sec