printlogo


کد خبر: 196928تاریخ: 1398/7/23 00:00
خبر



رونمایی از مجری اسپانسری جدید

در یک ماه گذشته برخی از شرکت‌ها و افراد مختلف برای فعالیت اقتصادی با پرسپولیس اعلام آمادگی کردند، به طوری که پیشنهاد‌های اسپانسری ارائه داده شد. حتی برخی از این شرکت‌ها آماده بودند مبالغی به عنوان پیش پرداخت یا قرض‌الحسنه در اختیار باشگاه قرار دهند که با این موضوع موافقت نشد. از طرف دیگر انصاری‌فرد از ابتدا به دنبال درآمدزایی پایدار برای این باشگاه بود، به همین خاطر ایده‌ها و طرح‌های مختلفی برای همکاری اقتصادی با مدیران باشگاه در میان گذاشته شد و قرار است به زودی از مجری اسپانسری رونمایی شود. انصاری‌فرد با همراهی رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در نظر دارند سرویس‌ها و خدمات مختلفی به هواداران این باشگاه ارائه شود. در طرح در نظر گرفته شده مجموعه‌ای از خدمات برای ارائه به هواداران پرسپولیس آماده شده است، به طوری که هواداران می‌توانند نیازهای روزانه خود را هم در این مجموعه خدمات اقتصادی تهیه کنند.


جای خالی بازیکن امید و جوانان
لیست همیشه 18 نفره پرسپولیس

یکی از دغدغه‌های هر تیمی در نقل و انتقالات تابستانی، سهمیه خرید بازیکنان لیگ برتری و همچنین فهرست بازیکنان بزرگسال است. تا سال پیش هر تیم می‌توانست 18 بازیکن بزرگسال در فهرست خود داشته باشد اما سازمان لیگ تصمیم گرفت سهمیه حضور 3 بازیکن زیر 25 سال را هم برای تیم‌های لیگ برتری صادر کند تا آنها با ستاره‌های بیشتری به استقبال لیگ جدید بروند. البته طبق قانون باید در فهرست 18 نفره دو بازیکن زیر 21 سال را در فهرست بازی‌های شان قرار دهند اما حالا با وجود این قانون باز هم می‌بینیم که در فهرست پرسپولیس در بازی‌های لیگ نوزدهم به جای گنجاندن نام 20 بازیکن از 18 بازیکن نام برده شده است.  یعنی اینکه قرمزهای پایتخت بازیکنی از تیم‌های امید و جوانان را ندارند که در فهرست روز بازی قرار دهند. البته این سؤالی است که باید از مدیرعامل سابق باشگاه پرسید که به چه دلیلی بازیکنی با این شرایط سنی را جذب نکرده‌اند. شاید نام بازیکنی با این شرایط سنی را اصلاً رد نکرده‌اند.

ترجمه متن CAS درباره سوپرجام

باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به نامه دادگاه عالی ورزش، موافقت خود با انتشار متن کامل حکم این دادگاه درباره بازی سوپرجام را اعلام کرد. بعد از اینکه متن کامل حکم از سوی باشگاه استقلال (به زبان انگلیسی) منتشر شد، باشگاه پرسپولیس ترجمه خلاصه رأی که در صفحه آخر حکم مورد اشاره آمده را منتشر کرد. بنابر اعلام امیر علی حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، این حکم در ۲۵ صفحه تحریر و انشا شده است و در خلاصه رأی نهایی، چنین آمده است:
بر پایه دلایل موجود دادگاه داوری ورزش حکم می‌نماید:
1- استیناف ثبت شده توسط شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، مورخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸، بر علیه رأی صادره کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۸ تا اندازه‌ای پذیرفته است.
۲- حکم صادره توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۸ (مطابق با 6/۶/97 )، که از رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۳ جولای ۲۰۱۸ (مطابق با 1/ 5 /97 ) حمایت می‌کند، تأیید می‌شود؛ به استثنای آن بخش که جریمه نقدی علیه شرکت فرهنگی ورزشی استقلال به مبلغ پانصد میلیون ریال اعمال شده است و آن بخش جریمه نقدی، مردود اعلام می‌شود.
٣- دعوی متقابل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص جبران خسارات مالی که دلیل آن کنسل شدن مسابقه بوده، غیرقابل قبول اعلام می‌شود.
۴- هزینه‌های دادرسی محاسبه و توسط اداره دادگاه عالی ورزش به طرفین اعلام خواهد شد و می‌بایست ۸۰ درصد توسط شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و ۲۰ درصد آن به صورت مشترک و جداگانه توسط فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران پرداخت شود.
۵- شرکت فرهنگی ورزشی استقلال، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران و باشگاه فوتبال پرسپولیس می‌بایست هزینه‌های حقوقی و سایر هزینه‌های حادث در ارتباط با این روند داوری را خود متقبل شوند.
۶- هر گونه درخواست یا خواسته دیگری مردود دانسته می‌شود.


Page Generated in 0.0063 sec