printlogo


کد خبر: 196927تاریخ: 1398/7/23 00:00
نقل قول



خلیلی: حاشیه سازها بدانند نمی‌توانند
در پرسپولیس اختلافی ایجاد کنند


محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس که خودش تا همین چند سال پیش بازی می‌کرد و در پرسپولیس قهرمانی و آقای گلی را تجربه کرده در مصاحبه با ایسنا درباره شرایط فنی تیمش صحبت کرده که حرف‌هایش را می‌خوانید:
 شرایط پرسپولیس بعد از گذشت شش هفته از لیگ برتر: اگر به آمار نگاه کنیم، هفته به هفته وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود. طبیعتاً وقتی تفکر جدیدی وارد تیم می‌شود، شاهد ناهماهنگی هستیم. در شش هفته ۴ بازی بسیار سخت داشتیم و در این ۴ بازی سخت، متأسفانه در ۳ بازی با بدشانشی باختیم. به طور مثال در دیدار با پدیده، واقعاً روی یک بدشانسی باختیم چون می‌توانستیم با یک امتیاز از مشهد برگردیم. حال هم بعد از چند روز تعطیلی، وضعیت خوبی داریم و تمرینات تاکتیکی پیگیری می‌شود تا ان‌شاءالله با امید به آینده روند خوبی را داشته باشیم.
مقایسه برانکو ایوانکوویچ با گابریل کالدرون: همیشه گفته‌ام نباید هیچ مربی را با مربی دیگر مقایسه کرد چون در هر زمانی، شرایط کاملاً متفاوت است. بهترین کاری که الان می‌توان انجام داد، این است که هواداران صبر کنند و از تیم حمایت کنند تا روند نتایج خوب دوباره آغاز شود. ما فصل قبل مربی بزرگی داشتیم و الان هم مربی بزرگی داریم. کالدرون کاربلند و سختکوش است و به همین خاطر انتظار داریم با صبوری و حمایت، روزهای خوبی را کنار این مربی رقم بزنیم.
حواشی اخیر پرسپولیس: تیم بزرگ و پر هوادار، همیشه درگیر حواشی خاصی است. من به عنوان بازیکن تجربه این حواشی را داشتم و الان به عنوان مدیر این حواشی را تجربه می‌کنم اما با همدلی که در تیم وجود داشت، توانستیم این حواشی را مدیریت کنیم. کسانی که قصد داشتند از فرصت‌ها سوءاستفاده کنند و مقاصد شخصی خودشان را پیاده کنند، نتوانستند به اهداف خود برسند. از ابتدای فصل کسانی که می‌خواستند حاشیه‌سازی کنند، می‌گفتند فلان بازیکن با سرمربی مشکل دارد و سعی می‌کنند با دامن زدن به این حواشی، کار را سخت کنند اما ما در اردوی ترکیه دیدیم سرمربی با هیچ بازیکنی مشکل نداشت. به طور مثال درباره سیدجلال حسینی مطالبی مطرح می‌شد اما کالدرون در اردوی ترکیه از او استفاده کرد و حتی در دو دیدار ابتدایی لیگ هم به این بازیکن میدان داد. بعد از دو بازی لیگ، سیدجلال حسینی مصدوم شد و با توجه به اینکه او فشار زیادی را تحمل می‌کرد، پیش‌بینی می‌شد که مصدوم شود. بعد از مصدومیت سیدجلال کادر فنی ریسک نکرد و به همین خاطر به این بازیکن استراحت داد. ما شاهد ارتباط خوب کادر فنی با تک تک بازیکنان هستیم و حاشیه‌سازها بدانند به خاطر این ارتباط خوب، هیچ اختلافی را نمی‌توانند به وجود بیاورند.
افت و گل نزدن علیپور: همانطور که علیپور در طول دو فصل اخیر به ما کمک کرد تا قهرمان لیگ شویم، الان که با بدشانسی در گلزنی موفق نبوده، ما باید کمک کنیم تا این بدشانسی از خط حمله ما دست بردارد و توپ‌های ما به گل تبدیل شود.
انتقاد از جونیور براندائو: همه بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد دارند، سرمایه‌های باشگاه هستند و ما وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم تا بیشترین کارایی را برای تیم داشته باشند.


Page Generated in 0.0054 sec