printlogo


کد خبر: 196917تاریخ: 1398/7/23 00:00
خبر


آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
آخرین وضعیت مصدومان سپاهان اصفهان مشخص شد که بر این اساس حامد بحیرایی کاملاً به تمرینات برگشته و مشکلی برای بازی کردن ندارد. از طرف دیگر، محمد ایران‌پوریان همچنان به تمرینات اختصاصی خود ادامه می‌دهد و کم‌کم خود را برای اضافه شدن به تمرینات گروهی آماده می‌کند.
محسن مسلمان هم در بازی اخیر تدارکاتی تیمش مقابل رضوانی ۳۵ تا ۴۰ دقیقه بازی کرد اما با توجه به اینکه هنوز مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده، همچنان باید زیر نظر پزشک مراحل درمانی خود را هم طی کند. علیرضا نقی‌زاده نرم‌دوی را آغاز کرده و شایان مصلح هم این روز‌ها به صورت اختصاصی مشغول بدنسازی است و به زودی به تمرینات گروهی ملحق می‌شود.
 
قول آبادانی‌ها برای پرداخت پول قبل از دربی
اعضای تیم صنعت‌نفت آبادان با گذشت 6 هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز هیچ دریافتی از باشگاه نداشته‌اند و همین موضوع باعث اعتصاب چند روزه بازیکنان شد.
دراگان اسکوچیچ هم در مصاحبه‌های خود گفته بود اگر مشکلات مالی حل نشود، آبادان را ترک می‌کند. از این رو مقامات باشگاه صنعت‌نفت به بازیکنان و کادرفنی خود وعده داده‌اند تا پایان هفته جاری و نهایتاً قبل از بازی با پارس جنوبی جم بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنند. حالا اعضای تیم بسیار امیدوارند تا قبل از دربی نفتی‌ها در شهرستان جم بتوانند مبلغی از قراردادهایشان را دریافت کنند.
 
نظارت دقیق دنیزلی بر آماده‌سازی مازولا
مازولا وینگر برزیلی تراکتور بعد از مدت‌ها غیبت در تمرینات تیمش به تبریز برگشته و چند روزی است کارش را آغاز کرده. دنیزلی هم تلاش می‌کند تا این بازیکن با وضعیت خوب بدنی در بازی‌های بعدی به میدان برود. دنیزلی طی روزهای گذشته بر روند آماده‌سازی مازولا نظارت دقیقی دارد و از کادر‌فنی‌اش هم خواسته هرچه زودتر این وینگر برزیلی را به مسابقه بعدی با نساجی مازندران برسانند.

 


Page Generated in 0.0061 sec