printlogo


کد خبر: 196913تاریخ: 1398/7/23 00:00
لیگ یک

 شکایت بادران از داور بازی با آلومینیوم


تیم‌های بادران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ یک در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان محمود فکری با یک گل میزبان خود را شکست دادند. بازیکنان و کادرفنی بادران بعد از این باخت به شدت از عملکرد داور انتقاد کردند. بادرانی‌ها همچنین با پخش تصاویری، به اشتباهات علی‌اصغر مؤمنی اشاره کرده و معتقدند دو پنالتی مسلم (هند میثم مجیدی و خطا روی پاکقدم) گرفته نشد و گل آلومینیوم هم به دلیل خطای هند بازیکن حریف باید مردود اعلام می‌شد. بادرانی‌ها چند هفته پیش هم از کیوان علی‌محمدی داور بازی با آرمان گهر شکایت کردند و کمیته داوران هم این داور را به دلیل اشتباه مسلم در اعلام پنالتی به سود آرمان‌گهر محروم کرد. حالا باشگاه بادران از مؤمنی هم به صورت رسمی شکایت کرده و قرار است فیلم این بازی توسط کمیته چهار نفره بازبینی مسابقات در کمیته داوران مورد بررسی قرار بگیرد.



نصرتی: مس کرمان با دست به ما گل زد


محمد نصرتی سرمربی گل‌ریحان البرز که انگیزه زیادی برای موفقیت این تیم دارد، مثل فرهاد کاظمی از قضاوت داور این هفته تیمش ناراضی است. نصرتی در مورد شرایط گل‌ریحان می‌گوید: «وضع تیم ما خوب است اما در هفته هشتم لیگ یک، مس کرمان با دست به ما گل زد و ما نتوانستیم برنده شویم و بازی مساوی شد. اگر در این بازی سه امتیاز را گرفته بودیم اکنون تیم دوم جدول بودیم هرچند هم‌اکنون با 2 امتیاز اختلاف با صدر جدول در رده پنجم قرار داریم. در نیمه اول بازی با مس کاملاً از حریف سرتر بودیم اما در نیمه دوم بازی پایاپای شد و هر دو تیم موقعیت داشتند ولی گلی عجیب خوردیم. داور بازی آقای شریفی داماد آقای خداداد افشاریان است. او ندید که بازیکن حریف با دست دروازه ما را باز کرد. اعتراض خود را نسبت به قضاوت این داور به کمیته داوران ارسال کرده‌ایم. امیدوارم نظارت‌ها در لیگ یک بیشتر شود تا حق تیمی ضایع نشود.»‌ سرمربی گل‌ریحان درباره فشردگی جدول مسابقات لیگ یک توضیح می‌دهد: «فاصله تیم‌ها به هم خیلی نزدیک است و هر تیمی که بتواند بر روی کارش متمرکز باشد و از لحظه‌ها نهایت استفاده را بکند، در پایان لیگ موفق خواهد شد.»



واکنش باقری‌نیا به شایعه برکناری‌اش


با نتایج ضعیفی که استقلال خوزستان در این فصل رقابت‌های لیگ یک گرفته، حالا شایعه شده قرار است تغییراتی در کادرفنی این تیم صورت بگیرد. مجید باقری‌نیا سرمربی آبی‌های اهوازی در واکنش به شایعاتی که درباره برکناری‌اش مطرح شده، می‌گوید: «من هم شنیدم برخی کانال‌ها چنین خبری را منتشر کرده‌اند و نمی‌دانم چه باید بگویم. من شنبه و یکشنبه با مدیرعامل باشگاه جلسه داشتم و هیچ بحثی در مورد برکناری‌ام مطرح نشد. من این شایعه را تکذیب می‌کنم و چیزی هم در این رابطه از سوی باشگاه به من اعلام نشده. ما دو مشکل بزرگ داریم، یکی مصدومیت بازیکنان و دیگری حاشیه‌های غیرواقعی که برای استقلال خوزستان می‌سازند. مطمئناً به هر دو مشکل غلبه می‌کنیم و با اقتدار به دوران خوب خودمان برمی‌گردیم. در خیلی از بازی‌ها تیم کامل خودمان را در اختیار نداشتیم و این موضوع خیلی به تیم آسیب زد. از بازی بعدی اما مصدومان می‌رسند و امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنیم و نتایج بازی‌های گذشته را جبران کنیم.» باقری‌نیا با اشاره به شرایط تیمش ادامه می‌دهد: «امسال یک تیم بومی تشکیل دادیم تا بازیکنان خوزستانی حق‌شان را بگیرند. ما تیم خوبی داریم و فقط آرامش می‌خواهیم تا نتیجه بگیریم. همه می‌دانند تیم ما چه مشکلاتی دارد، فقط امیدوارم از استقلال خوزستان حمایت شود تا این تیم به روزهای اوج برسد.»
 


Page Generated in 0.0072 sec