printlogo


کد خبر: 196903تاریخ: 1398/7/23 00:00
خبر

اعلام برنامه هوگوپوشان در گرندپری صوفیه
ادامه رقابت برای کسب سهمیه المپیک


آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی و سروش احمدی سه تکواندوکار ایران هستند که در اولین روز رقابت‌های گرندپری بلغارستان به مصاف رقبای‌شان می‌روند.
مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۰ (به وقت ایران) روز جمعه (۲۶ مهرماه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد. براساس برنامه اعلام شده در نخستین روز این رقابت‌ها، پیکارهای اوزان ۵۸‌- و ۶۸‌- کیلوگرم مردان و ۵۷‌‌- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸‌- کیلوگرم و میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸‌- کیلوگرم نمایندگان تکواندو ایران هستند.
شنبه – ۲۷ مهرماه
مبارزات اوزان ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷‌- و ۶۷+ کیلوگرم زنان در روز دوم انجام می‌شود. رقابتی که در آن سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن‌ ۸۰‌+ کیلوگرم به‌عنوان نماینده‌های تکواندوی ایران در این وزن به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.
یکشنبه – ۲۸ مهرماه
اما در روز پایانی این رویداد، دیدارهای اوزان ۸۰‌- کیلوگرم مردان و ۴۹‌- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود. رقابتی که در آن نماینده‌ای نداریم. همچنین، مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و رقابت‌های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت ۱۵ تا ۱۸ انجام می‌شود. دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ پیگیری می‌شود. هدایت تیم برعهده فریبرز عسکری است.
این رقابت‌ها ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۴/1۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.


 


Page Generated in 0.0049 sec