printlogo


کد خبر: 196894تاریخ: 1398/7/23 00:00
خبر کوتاه



اهدای پاداش پای سکو به مدال‌آوران بازی‌های ساحلی
هزار دلار برای قهرمان

بر اساس تصمیم اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی، پاداش پای سکوی مدال‌آوران مشخص شد. در این مسابقات به دارندگان مدال طلا ۱۰۰۰دلار، مدال نقره ۷۰۰دلار و مدال برنز ۴۰۰دلار پاداش تعلق می‌گیرد. بر همین اساس طی مراسمی در دفتر کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی در قطر، ۷۰۰دلار به فاطمه صادقی و ۳۰۰دلار به مربی‌اش فاطمه بغلانی‌پور برای کسب نخستین مدال کاروان به‌عنوان پاداش، پرداخت شد. همچنین پیمان فخری، سرپرست کاروان اعزامی ایران برای هر پیروزی فوتبال ساحلی، به هر نفر 100 دلار پاداش اهدا کرد. نخستین دوره بازی‌های ساحلی جهان در دوحه قطر در حال برگزاری است و ایران تاکنون موفق به کسب یک مدال نقره در کاراته بانوان شده است.


سنگنوردان ایران به فینال بازی های ساحلی نرسیدند

ملی‌پوشان سنگنوردی ایران از رسیدن به فینال بازی‌های ساحلی جهان بازماندند. دومین روز از بازی‌های ساحلی جهان با رقابت نمایندگان ایران در سنگنوردی به پایان رسید. ایران در سنگنوردی دو نماینده داشت که هر دو از رسیدن به فینال بازماندند. در بخش بانوان، الناز رکابی در نیمه‌نهایی نهم شد و نتوانست به فینال برسد. در بخش مردان هم غلامعلی برات‌زاده در نیمه‌نهایی دوازدهم شد و از رسیدن به فینال باز ماند.


با دعوت فدراسیون جهانی کوراش
نصیری‌نژاد و خسرویار به فیلیپین دعوت شدند

فدراسیون جهانی کوراش از دو عضو ایرانی خود برای حضور در رقابت‌های جنوب شرق آسیا دعوت کرد به فیلیپین سفر کنند. رقابت‌های کوراش در بازی‌های جنوب شرق آسیا، 9 آذرماه به میزبانی فیلیپین در مانیل آغاز می‌شود و شورای المپیک آسیا از رضا نصیری‌نژاد رئیس ایرانی کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش دعوت کرد به عنوان مسئول فنی این رقابت‌ها در مانیل حضور داشته باشد.
همچنین کوروش خسرویار، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و کمیسیون داوران جهان نیز از سوی کمیته برگزاری این رقابت‌ها در این مسابقات حضور دارد.


Page Generated in 0.0062 sec