printlogo


کد خبر: 196888تاریخ: 1398/7/23 00:00
اولیایی: مدیران استقلال هزینه سوپرجام را بدهند


کاظم اولیایی که از او نیز به عنوان یکی از کاندیداهای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال یاد می‌شود درباره وضعیت این تیم گفت: «چرا باید شرایطی به وجود بیاوریم که در سوپرجام شرکت نکنیم؟ رئیس هیأت مدیره یک فرمایش را عنوان کرد و مدیرعامل یک فرمایش دیگر و مدیران دیگر هم همینطور. مدیرانی که این وضع را به وجود آوردند برای یک بار در جمهوری اسلامی بیایند و هزینه این کار را از جیب خودشان بپردازند. ما بدترین تصمیم را می‌گیریم و هزینه‌اش را از جیب تماشاگر و از خزانه باشگاه می‌دهیم. چرا وقتی برنامه ارائه شد پیام دادند که ما در ترکیه هستیم؟!
مجمع باید مدیرانی انتخاب کند که تخصص باشگاهداری داشته باشند. باید در گزینش‌ها شفافیت وجود داشته باشد و باید مسؤولیت‌پذیر باشیم، مدیران باید برنامه داشته باشند و برنامه بدهند و پاسخگو باشند. ما فقط می‌خواهیم فشار تماشاگر و هیجانات را کم کنیم. خود من شرمنده هستم و تماس‌ها و پیام‌های زیادی به من می‌رسد که فقط اظهار تأسف می‌کنم.»
وی در خصوص نقش وزیر در مدیریت باشگاه استقلال گفت: «در هر صورت وزیر هم می‌خواهد در حوزه کاری خودش در زیرمجموعه‌ای که دارد مدیر موفقی باشد و شکی هم در این نیست. هر وزیر دیگری هم بود علاقه شخصی خودش را در مدیریت زیرمجموعه‌اش دخیل نمی‌کرد. ایشان یک وزارت گسترده با رشته‌های متعدد ورزشی را دارند، خود باشگاه استقلال و پیشکسوتان باشگاه هم باید در ملاقات با وزیر و خواسته‌هایی که از او دارند انسجام داشته باشند، امیدواریم پیشکسوتان در آینده بهترین مشاوره را به وزیر بدهند. ما در شرکت پیشکسوتان باشگاه استقلال سعی می‌کنیم که به وزیر مشاوره درست بدهیم و از او مسیر درست بخواهیم.»


Page Generated in 0.0053 sec