printlogo


کد خبر: 196884تاریخ: 1398/7/23 00:00
واکنش



بعضی‌ها می‌خواهند جای من را در استقلال بگیرند
زرینچه: هرگز نمی‌توانم شبیه کریم باقری باشم

زرینچه بعد از مدتی قهر کردن که خودش اسم آن را دلخوری می‌گذارد به تمرین استقلال برگشت تا پرونده ماجرای استعفای آقای سرپرست که این روزها به نحوه کار کردنش در این تیم انتقادات زیادی می‌شود، به‌طور موقت بسته شود، اما در روزی که او به تمرینات برگشت تا لنز دوربین عکاسان او را شکار کرده و او را سوژه یک تمرین کنند، فرشید باقری هافبک دفاعی استقلال به سراغش رفت و او را در آغوش گرفت، البته این کار فرشید بنا به خواسته خود زرینچه بود تا عذرخواهی باقری فقط شکل خصوصی به خود نگرفته و در حضور بازیکنان دیگر استقلال باشد. بهتر است ماجرای بازگشت زرینچه و همچنین عذرخواهی فرشید از او را از زبان سرپرست استقلال بشنویم.
زرینچه در این خصوص اینطور می‌گوید: «من دلخوری از باقری ندارم و حقیقتاً مسئول توزیع پول بین بازیکنان هم نیستم. باقری حرفی زد که خودش هم عذرخواهی کرد و در محل تمرین با من صحبت کرد و من را در آغوش گرفت. انصافاً هم هیچ ناراحتی از او وجود ندارد چون بازیکنان مطالبات‌شان را از باشگاه می‌گیرند نه از من. فرشید باقری چندین‌بار با من تماس گرفت که موفق نشدم با او صحبت کنم و مجدداً عذرخواهی کرد که من هم گفتم اگر می‌خواهی عذرخواهی کنی در همان گروهی که ناراحت بودی این کار را انجام بده که باقری هم این کار را انجام داده است واقعاً هم مسأله خاص و مهمی نیست که بخواهیم در موردش زیاد صحبت کنیم چون من بابت این مسائل اصلاً دلخوری ندارم.»
سرپرست استقلال در خصوص ماجرای مصدومیت قائدی اینطور توضیح می‌دهد: «من با حمید استیلی صحبت کردم و او هم گفت در بازی با گل‌گهر قائدی دچار آسیب‌دیدگی شده و برای آنکه تشدید نشود او را در اختیار باشگاهش می‌گذارند تا به استقلال کمک کند. حتی استیلی تأکید کرد از قائدی در بازی تیم امید و پدیده استفاده نکرده و مسأله خاصی هم نبوده است. قائدی مصاحبه کرد و شاید نباید می‌گفت 2 ماه است مصدوم هستم ولی این چیز مهمی نیست و مهم این است که الان در تمرینات به تیم کمک می‌کند.»
زرینچه در خصوص انتقاداتی که به نحوه عملکرد او در استقلال می‌شود هم اینطور می‌گوید: «شاید یک عده خوش‌شان نمی‌آید در این پست باشم و دوست دارند به هر شکلی جای من را بگیرند. متأسفانه به هر رفتار ما ایراد می‌گیرند و شما دیدید در بازی با ذوب‌آهن به‌خاطر یک آب خوردن چقدر از ما انتقاد شد. من در آن بازی آ‌نقدر فریاد زده بودم که بازیکنان روی نیمکت بنشینند و از جای‌شان بلند نشوند و از طرفی چون صدا به صدا نمی‌رسید، صدایم گرفته بود اما یک عده مرتب انتقاد می‌کردند. شاید خیلی‌ها من را دوست ندارند و نمی‌خواهند من در سمت سرپرستی استقلال باشم اما من چه زمانی که برای این تیم بازی کردم و چه زمانی که سرپرست این تیم شده‌ام تعصبم نسبت به استقلال کم نشده است. من حرص می‌خورم و درون خودم می‌ریزم، نه صفحه‌ای دارم که حرف‌هایم را درون آن بزنم و نه هشتگ برای خودم درست می‌کنم.»
سرپرست استقلال در ادامه می‌گوید: «متأسفانه هر روز می‌بینم که می‌گویند پرسپولیس کریم باقری را دارد و استقلال به شخصی مثل او نیاز دارد، اما آنهایی که این صحبت را می‌کنند نمی‌دانند من جواد زرینچه کاپیتان کریم باقری بوده‌ام. آیا آنها نمی‌دانند باقری در پرسپولیس نقش فنی دارد و من سرپرست تیم هستم؟ من طبق قراری که با استراماچونی از روز اول گذاشته‌ام هیچ دخالتی در امور فنی نداشته و ندارم و طبیعتاً هرگز نمی‌توانم نقش کریم باقری را داشته باشم که کمک کالدرون است، البته از آن طرف من هم سال‌ها در این استقلال بازی کردم و می‌دانم بالا و پایین این تیم چیست. شاید 20 سال سرپرستی استقلال را نکرده باشم و امسال این مسئولیت را پذیرفتم ولی قبول دارم ممکن است اشتباهاتی داشته‌ام و آدم کاملی نباشم.» زرینچه در پایان درخصوص غیبت دیاباته در تمرینات نیز اینطور می‌گوید: «دیاباته قرار بود روز گذشته به ایران بیاید اما ظاهراً نیامده است من این موضوع را باید پیگیری کنم.»


Page Generated in 0.0057 sec